شناسه خبر : 74298
شنبه 06 ارديبهشت 1399 , 03:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۴هزار و ۷۰۰ دانلود فیلم مستند در «سینمامارکت» و «فیلیمو»

فاش نیوز- در تعطیلات نوروز 99 و برای تماشای فیلم‌های مستند، بیش از چهار هزار و هفتصد مراجعه به دو شبکه نمایش درخواستی «سینمامارکت» و «فیلیمو» صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی سینماتجربی، دو شبکه نمایش درخواستی «سینمامارکت» و «فیلیمو» فیلم‌های مستند ایرانی و خارجی بسیاری را جهت دانلود و تماشای اینترنتی در اختیار کاربران‌شان که حق اشتراک پرداخت کرده‌اند، قرار داده‌اند.

در ایام نوروز سال 99 و با توجه به شیوع بیماری کرونا و موضوع قرنطینه خانگی، شبکه‌های نمایش درخواستی چون «هاشور»، «سینمامارکت» و «فیلیمو» مورد توجه علاقمندان به مستند قرار گرفتند.

طبق آمار دریافت شده از «سینمامارکت» در این مدت علاقمندان 1292 بار فیلم‌های مستند بارگذاری شده در این شبکه را دانلود و تماشا کردند.

در «فیلیمو» نیز مخاطبان 3480 مرتبه جهت دانلود آثار مستند به این VOD مراجعه کرده و به تماشای این فیلم‌ها نشستند.

پیش‌تر «فرزاد توحیدی» یکی از مدیران شبکه نمایش درخواستی «هاشور» هم گفته بود که در روزهای شیوع ویروس کرونا در ایران و تعطیلات نوروزی، میزان مشتریان مستندبین هاشور 300 درصد افزایش یافته است. 

* منبع: سایت سازمان سینمایی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi