شناسه خبر : 76007
دوشنبه 09 تير 1399 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در جبهه کسی به فکر مدرک احراز مجروحیت نبود!

فاش نیوز- ما با عشق امام و اسلام و دفاع از میهن اسلامی به جبهه های حق علیه باطل شتافتیم. کسی هم در دوران جنگ تحمیلی به ما نگفت که یک روزی به شما حقوق داده می شود و ماده ۳۸ تعلق می گیرد. بر حسب وظیفه به جبهه رفتیم. چرا که دفاع از میهن اسلامی بیشتر از مزایای بنیاد ارزش داشت.

در جبهه های جنگ حق علیه باطل، ایثار و فداکاری بود و کسی به فکر مدارک احراز نبود. وقتی هم مجروح می شدیم سر پایی بستری و به سرعت به همسنگران ملحق می شدیم تا از عملیات جا نمانیم.

 اوایل جنگ تحمیلی بدترین دوران جنگ بود و متاسفانه حق بسیاری از جانبازان از بین رفت چرا که بسیاری از آنها مدارک احراز مجروحیت ندارند و این درست نیست. بنابراین اگر تمام جانبازان به اجبار دوباره در کمیسیون پزشکی شرکت کننند ممکن است عدالت در مورد آنها برقرار شود و به درصد واقعی خود برسند،

 بنابراین وظیفه کارمندان بنیاد شهید این است که اگر جانبازی مراجعه کرد همکاری لازم را به عمل آورند نه اینکه به اشتباه او راهنمایی کنند. این موضوع باعث م یشود که حق و حقوق رزمندگان از بین برود. برای خود من هم چندین بار این موضوع پیش آمده است، چرا که بعضی از کارمندان بنیاد فکر می کنند حق ما نیست.

 متاسفانه در شرایط کنونی بسیاری از جانبازان توانایی برخورد با مشکلات مالی را ندارند. مسئولان بنیاد باید ما را درک کنند. چرا که شکستن غرور ما، بدترین حسی است که می تواند منتقل شود، همه جانبازانی که در جبهه ها جنگیدند متاسفانه مشکلات روحی دارند. مشکلات جبهه در حدی نبود که راحت بشود از کنارش رد شد، هم سنگرانی که کنارت به شهادت می رسیدند و بسیاری مشکلات دیگر، بنابر این ما مجروحان جنگی یا به گفته دیگران، بازمانده گان جنگ، حقی به گردن دولت داریم و نباید التماس کنیم.

لطفا از کشورهایی که بازمانده گان جنگ‌ دارند تحقیق کنید که چه مزایایی دارند، ما باید مشکلات‌ خودمان را به کجا بگویم. از درب بنیاد به عنوان اداره ای که باید برای بازماندگان جنگ باید امنیت داشته باشد وقتی وارد می شویم مورد تحقیر و تمسخر قرار می گیریم. بسیاری از مردم دید بدی نسبت به ما و خانوادهای ما دارند و فکر می کنند حق آنها در سفرهای ما هست.

 بنده به عنوان مجروح جنگی در سال ۸۹ به بنیاد مراجعه کردم‌ و باید عمل می کردم. بنابر این برای دریافت دفترچه بیمه از بنیاد درخواست کمک کردم و به کمیسیون پزشکی ارجاع کردند و درصد ۲۵درصد گرفتم.  اگر چه من برای حقوق به جبهه نرفته بودم و بسیار هم سعی کردم به بنیاد مراجعه نکنم و 18 از مجروحیتم گذشت اما مشکلات جسمی روز به روز مرا از پا در آورد و بر خلاف قانون، متاسفانه معوقه و یا حتی کمک معیشت به من تعلق نگرفت.

والله این حق ما جانبازان نیست و فکر نمی کنم دیگر عمر ما برای تحقق یافتن قانون خدمات رسانی به ایثارگران کفاف دهد.

اینستاگرام
سلام خداقوت ماناباشیدوپایدار
بنام خدا.
دوست خوبم سلام .اولاکه قانون صراحتااعلام نموده که چنانچه رزمنده ای باسابقه شش ماه جبهه فاقدشغل ودرآمدباشدبنیادموظف است به ایشان کمک معیشت که برابرباحداقل حقوق است رابپردازداین یک پرسه قانونی است وامادرصدجانبازی اگرشمابیست وپنج درصدازکمسیون بنیادگرفته ایدوفاقدشغل ودرآمدهستیدبطوراتوماتیک درلیست حقوق بگیران بنیادقرارمیگیریدپس راه حل مراجعه به بنیاداست ودرخواست نمودن وضعیت حقوقتان اجرزحمات شماراخداوندسبحان بدهدالتماس دعا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi