شناسه خبر : 76373
سه شنبه 24 تير 1399 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای طرح غربالگری کرونا برای بیش از ۱۴ هزار جانباز

 
 
 
 

اجرای طرح غربالگری کرونا برای بیش از 14 هزار جانباز

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرای طرح غربالگری کرونا برای ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر از جانبازان دارای ریسک بالای بیماری خبر داد.

 محمد اسماعیل علی‌پور، مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه 14 هزار و 600 نفر از جانبازان دارای ریسک بالای بیماری از نظر ابتلا به بیماری کووید_19 (کرونا) مورد غربالگری قرار گرفته‌اند، افزود: در این طرح با همکاری بیمه دی با تمام این عزیزان به‌صورت تلفنی تماس برقرار شد و پرسشنامه مربوط به علائم کووید_19 به صورت کامل از ایثارگران و خانواده‌های آنان پرسیده شد.

وی افزود: تیم بررسی به منزل جانبازانی که در این طرح دارای علائم بیماری بودند، اعزام شده است و در این مرحله ضمن ارزیابی درجه حرارت بدن و میزان اکسیژن خون، آزمایش کرونا نیز از این عزیزان به عمل آمده است.

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ادامه‌دار بودن اجرای این طرح گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با بیمه دی دیگر ایثارگران گروه‌های پرخطر نیز در این طرح تحت غربالگری قرار خواهند گرفت.

علی‌پور در انتها اضافه کرد: از تمام جانبازان و ایثارگران عزیزی که هدف اجرای این طرح هستند، خواهشمندیم همکاری‌های لازم را با افراد تماس‌گیرنده و تیم اعزامی جهت کنترل علائم و انجام آزمایش به عمل آورند.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi