شناسه خبر : 78323
دوشنبه 28 مهر 1399 , 10:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۹۰ روز پس از تهدید حزب‌الله

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در آماده‌باش است!

پایگاه عبری زبان« واللا» اعتراف کرد، ارتش اسرائیل از ترس انتقام حزب‌الله لبنان، حدود ۹۰ روز است که در آماده‌باش کامل به سر می‌برد!
پایگاه عبری زبان «واللا» اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس انتقام گرفتن حزب‌الله، در مرز‌های خود با لبنان در آماده‌باش کامل به سر می‌برد. این پایگاه افزود: «ارتش اسرائیل حدود ۹۰ روز است در مرز‌های شمالی خود از ترس عکس‌العمل حزب‌الله لبنان پس از کشته شدن یکی از نیروهایش، در آماده‌باش کامل قرار دارد.» به گفته این پایگاه، اوضاع در مرز‌ با لبنان تغییر کرده و حزب‌الله لبنان به دنبال یافتن هدفی اسرائیلی در نزدیکی مرز‌های جنوبی خود است.
یکی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی که در تیم مستقر در نوار مرزی لبنان حضور دارد، در سخنانی ادعایی و تهدید‌آمیز به پایگاه واللا گفته است:« اگر نصرالله (دبیرکل حزب‌الله لبنان) یک سرباز اسرائیلی را هدف قرار دهد، خون‌بهای آن سنگین و دردناک خواهد بود.» این افسر صهیونیست افزود:« پیام ما به تمامی سربازان این است که برای هر تغییری آماده ‌باشند و در مرحله بعدی که بخواهند ما را هدف قرار دهند، مسئله با پرتاب چند راکت تمام نخواهد شد.» پایگاه عبری زبان واللا این سخنان را نشانه‌ای از ترس عجیب صهیونیست‌ها از انتقام حزب‌الله لبنان عنوان کرده است و آماده‌باش ۹۰ روزه آنان در مرز با لبنان را دلیلی بر این مسئله می‌داند. پس از به شهادت رسیدن «علی کامل حسن» یکی از نیرو‌های حزب‌الله لبنان در مرز این کشور با رژیم صهیونیستی به دست صهیونیست‌ها، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان وعده انتقام خون این شهید را بار‌ها مطرح کرد. مسئله‌ای که باعث شد ارتش رژیم صهیونیستی را دچار سردرگمی و خود درگیری کند و با گذشت چند ماه از این جنایت، هنوز آنها دچار شرایط نامناسب روحی هستند و هر روز در توهم حمله از سوی حزب‌الله به سر می‌برند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi