شناسه خبر : 80337
دوشنبه 29 دي 1399 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر پاک ۲ شهید گمنام در ساوجبلاغ تشیع شد

همزمان با روز شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر‌های مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز در میان حزن واندوه فراوان امت حزب‌الله تشییع شدند.

 

پیکر پاک دو شهید گمنام در ساوجبلاغ تشیع شد همزمان با روز شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر‌های مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز در میان حزن واندوه فراوان امت حزب الله تشییع شدند.

پیکر پاک این دو شهید والامقام از مقابل سپاه ناحیه ساوجبلاغ به صورت خودرویی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد به خاک سپرده شدند.

گفتنی است این دو شهید که در تفحص‌های اخیر کشف شده و به کشور بازگشته اند، عصر روز گذشته وارد استان البرز شدند.

یکی از این شهیدان ۱۷ ساله و در منطقه عملیاتی والفجر چهار واقع در پنجوین عراق در سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده و دیگری ۲۵ ساله و در منطقه عملیاتی خیبر در سال ۱۳۶۲ شربت شهادت نوشیده است.

پیکر پاک این شهدا پس از ورود به استان البرز برای برگزاری مراسم وداع به ندامتگاه مرکزی کرج و همچنین هیات انصارالامام رزمندگان کرج منتقل و سپس مراسمی ویژه نیز در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

آیین تشییع پیکر پاک این شهدا صبح امروز از مقابل سپاه هشتگرد به صورت خودرویی به سمت دانشگاه آزاد اسلامی این شهر آغاز و سپس در محوطه این دانشگاه به خاک سپرده شدند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi