شناسه خبر : 82322
سه شنبه 07 ارديبهشت 1400 , 14:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلسه صندوق اشتغال ایثارگران بابانک کشاورزی و وزارت تعاون

برگزاری نشست صمیمی با حضور مدیران عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و بانک کشاورزی

نشست صمیمی مدیران عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و بانک کشاورزی با حضور عضو هیئت مدیره صندوق و سایر مدیران ذیربط روز یکشنبه مورخ 5 اردیبهشت 1400 در محل دفتر مدیرعامل بانک کشاورزی برگزار گردید.
 
برگزاری نشست صمیمی با حضور مدیران عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و بانک کشاورزی
به گزارش روابط عمومی صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، بمنظور ارتقاء تعاملات سازمانی فی مابین، پیرو هماهنگی های قبلی صورت پذیرفته، نشست تخصصی با حضور مدیران ارشد دو دستگاه برگزار گردید.
در این نشست که علاوه بر مدیران عامل ذیربط دو واحد سازمانی، مشاور امور ویژه ریاست بنیاد و مدیران ذیربط صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران نیز حضور داشتند، موضوعات و مسائل مرتبط کاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. انجام هماهنگی در زمینه فراهم نمودن زمینه بهره مندی جامعه هدف بنیاد از تسهیلات موضوضع بند "پ" ماده 89 قانون برنامه ششم توسعه، منابع صندوق توسعه ملی(بخش کشاورزی) و سایر موضوعات مرتبط از جمله نکات مطروحه در جلسه بود.
دکتر محمدحسن آزما در این نشست ضمن قدردانی از زحمات و اهتمام خاص مدیرعامل و سایر همکاران بانک کشاورزی در زمینه فراهم نمودن زمینه بهره مندی جامعه هدف بنیاد از محل منابع تسهیلاتی بانک مذکور، تشکیلات بانک کشاورزی را بستر مناسبی جهت ارتقاء فرهنگ کارآفرینی در حوزه جامعه ایثارگری برشمردند و اظهار امیدواری نمودند که در سال جاری تعاملات سازمانی با هدف بهره مندی حداکثری از ظرفیت های موجود در دو واحد دستگاه اجرایی با تلاش مسئولین ذیربط بصورت مضاعف ارتقاء یابد. آقای حجت اله امانی مشاور امور ویژه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و عضو هیئت مدیره صندوق نیز ضمن تشریح بخشی از فعالیت های عملیاتی صندوق، همکاری های ارزشمند بانک کشاورزی در طول سنوات گذشته در جهت امور کارآفرینی و اشتغالزایی جامعه هدف بنیاد را از اقدامات ارزشمند صورت پذیرفته برشمردند. سایر مدیران ذیربط حاضر در جلسه نیز به ارائه نقطه نظرات کارشناسی مربوط پرداختند.
همچنین آقای دکتر خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی نیز ضمن تأکید بر ضرورت استمرار و تقویت فعالیت ها و اقدامات سازمانی در جهت ارائه تسهیلات خاص به جامعه هدف بنیاد، صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران را بعنوان بازوی اجرایی قوی و تأثیرگذار در جهت تحقق موضوع مهم کارآفرینی و اشتغالزایی جامعه هدف بنیاد برشمردند و اظهار امیدواری نمودند که با تلاش جمعی مسئولین ذیربط رویکردها و سیاست های جدید اتخاذ شده با قوت بیشتری دنبال گردد.
همچنین در خبری دیگر
دکتر محمدحسن آزما مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران باتفاق جمعی از مدیران ذیربط صندوق در نشست صمیمی که با حضور جناب آقای دکتر عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی و دکتر علاءالدین ازوجی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی برگزار گردید حضور یافته و ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مناسب مدیران ذیربط وزارتخانه مذکور در زمینه فراهم نمودن بسترهای لازم جهت امور کارآفرینی و اشتغالزایی جامعه هدف بنیاد، به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات کاری پرداختند. در این راستا سایر مدیران ذیربط حاضر در جلسه نیز به بیان نقطه نظرات کارشناسی در زمینه موضوعات مرتبط کاری پرداختند.
در این نشست آقای دکتر منصوری معاون تخصصی ذیربط وزارتخانه مذکور، که بعنوان نماینده تام الاختیار وزارتخانه ذیربط در ترکیب سازمانی هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران نیز حضور دارند، ضمن قدردانی از زحمات عوامل اجرایی ذیربط، صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران را از جمله واحدهای تخصصی بنیاد شهید و امور ایثارگران و بعنوان دستگاهی تخصصی برشمردند که نقش آفرینی آن منجر به مرتفع نمودن بخش اعظم مشکلات مرتبط با حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی جامعه ایثارگری گردیده است. ایشان همچنین تعدادی از پیشنهادات کاربردی در جهت فراهم شدن زمینه ارتقاء کمی و کیفی فعالیت و اقدامات قابل انجام در حوزه های مرتبط کاری را برشمردند.
در این نشست تخصصی راهکارهای اساسی بهره مندی جامعه هدف بنیاد از تسهیلات و خدمات وزارتخانه مذکور در حوزه های تسهیلات مشاغل روستایی، خانگی و سایر مجاری ذیربط نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر گردید ضمن استمرار جلسات مشابه، در راستای بهره برداری حداکثری از ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری موجود در دو دستگاه اجرایی تلاش مضاعف معمول گردد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi