شناسه خبر : 83397
چهارشنبه 26 خرداد 1400 , 08:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری ششمین کنگره شعر ایثار و زنان عاشورایی

معاون فرهنگی و آموزشی و رییس شورای سیاست‌گذاری ششمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی تأکید کرد: امیدواریم ششمین کنگره شعر ایثار و زنان عاشورایی با نگاهی متفاوت و جدید برگزار شود تا شاهد نتایج خوبی باشیم.
 
برگزاری ششمین کنگره شعر ایثار و زنان عاشورایی با نگاهی جدید و متفاوت

سردار یعقوب سلیمانی روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری ششمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی ضمن بیان محورهای این کنگره گفت: بسیاری از مفاهیم وقتی با زبان شعر بیان می‌شود اثرگذاری بیشتری دارد و امیدواریم ششمین کنگره شعر ایثار و زنان عاشورایی با نگاهی متفاوت و جدید برگزار شود تا شاهد نتایج خوبی باشیم.
وی افزود: امیدواریم در برگزاری این کنگره از ظرفیت‌های مردمی و سایر دستگاه‌ها استفاده کنیم و با ایجاد ارتباط مناسب با جامعه معزز ایثارگری و با شکل‌گیری هم‌افزایی شاهد برگزاری هرچه بهتر این کنگره باشیم. 
سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر ششمین کنگره ملی شعر ایثار و زنان عاشورایی نیز در خصوص محورهای ششمین کنگره ملی شعر ایثار و زنان عاشورایی گفت: این کنگره با محورها و موضوعاتی از قبیل «ایثار، شهیدان و ایثارگران»، «ایثار و امید به آینده»، «ایثار، کودک و نوجوان»، «ایثار و ترویج ارزش‌های اخلاقی»، «ایثار، شهدای مدافع حرم و محور مقاومت»، «ایثار و مفاهیم عاشورایی و آئینی»، «ایثار، افزایش ضریب امنیت ملی»، «ایثار، ارتقای اخلاق عمومی و شهروندی»، «ایثار، ارتقای سطح بینش عمومی»، «ایثار، مدافعان حوزه سلامت»، «ایثار، افزایش تحمل اجتماعی» و «ایثار، سبک زندگی ایثارگرانه» برگزار خواهد شد.
در ادامه این جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری ششمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه برگزاری این کنگره پرداختند.
گفتنی است اعضای شورای سیاستگذاری این کنگره متشکل از «افشین علاء» شاعر و نویسنده، «مصطفی محدثی خراسانی» شاعر و کارشناس ادبی، «اسماعیل امینی» شاعر، نویسنده، پژوهشگر و کارشناس ادبی و «فاطمه نانی‌زاده» شاعر، نویسنده و کارشناس ادبی هستند و مراسم اختتامیه کنگره نیز آذرماه سال جاری با میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
به جایگذاشتن کنگره به مشکلاتشون رسیدگی کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi