شناسه خبر : 83920
پنجشنبه 17 تير 1400 , 09:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کارآفرینی بهترین فرصت برای فرزندان ایثارگران جویای کار

حجت‌الاسلام معصومی گفت: کارآفرینی بهترین فرصت برای فرزندان ایثارگران جویای کار است، بنیاد در این راستا تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است که می‌تواند در این زمینه به کارآفرینان کمک کند.

حجت‌الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با ۱۴ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران که در قالب دیدار چهره به چهره در محل میز خدمت بنیاد استان صورت گرفت، اظهار داشت: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران مهم‌ترین مشکلاتی است که از سوی ایثارگران مطرح می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: اگر فردی تقاضای اشتغال دارد باید حداقل‌های مهارت آموزی و دانش را نیز داشته باشد، در همین راستا بنیاد با اداره فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی تفاهم نامه‌ای منعقد کرده است که آموزش‌های لازم را به فرزندان ایثارگران جویای کار ارائه دهد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: افراد با تحصیلات و مدارک دانشگاهی در صورت حضور در ادارات دولتی، باید در آزمون‌های استخدامی سازمان سنجش شرکت کنند لذا باتوجه به تقاضای زیاد و تعداد شغل‌های اندک، ظرفیت قبولی در این آزمون‌ها کم است.

حجت‌الاسلام معصومی تصریح کرد: کارآفرینی بهترین فرصت برای فرزندان ایثارگران جویای کار است، بنیاد دراین راستا تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است که می‌تواند در این زمینه به کارآفرینان کمک کند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
باسلام خدمت همه عزیزانی زحمت کش خدا قوت جانباز هستم و۲ فرزند تراشکار دارم چند سالی برای برای کار فرما کار می‌کنند ودوست دارند برای پیشرفت کاری و گذران امور برای خودشان کار کنند ولی به علت هزینه بالای خرید دستگاه تراش نمی توانند مستقل کار کنند و خود بنده چند سالی است پروانه تراشکاری گرفتم ولی کاری انجام ندادم اگه متونید بهم کمک کنید خداوند نگهدارتان باشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi