شناسه خبر : 86304
شنبه 08 آبان 1400 , 14:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

اعتبارات بودجه ای جامعه ایثارگری درحال بهبود است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزایش اعتبارات مالی جامعه ایثارگری در لایجه بودجه سال آینده را خواستار شد....

فاش نیوز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزایش اعتبارات مالی جامعه ایثارگری در لایجه بودجه سال آینده را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، رحیم زارع، نماینده مردم آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم افزایش بودجه جامعه ایثارگری در لایحه بودجه سال 1401 اظهار داشت: به نظر من بودجه مربوط با جامعه ایثارگری در سال آینده باید به مراتب بهتر از بودجه 1400 باشد. هرچند که در بودجه 1400 اولویت های جامعه ایثارگری مانند بیمه تکمیلی، درمان، مسکن رزمندگان، استخدام فرزندان ایثارگران، حقوق رزمندگان معسر و واگذاری خودرو به جانبازان لحاظ شده است.

عضو مجمع نمایندگان مردم استان فارس در دوره دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهبود منابع و اعتبارات مالی جامعه ایثارگری در بودجه سال جاری، نسبت به مدت‌زمان مشابه آن در سال گذشته تصریح کرد: من فکر می کنم ما اگر بودجه 1400 را با بودجه 1399 مقایسه کنیم تغییرات بسیار زیادی به نفع جامعه ایثارگری داشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم در بخش دیگری از سخنان خود موضوع نابرایری هزینه ها و درآمدها در کشور و به تبع آن برای جامعه ایثارگری را متذکر شد و اظهار داشت: یکی از چالش های اصلی در کشور و جامعه ایثارگری بحث افزایش حقوق هاست؛ چرا که افزایش قیمت ها باعث شده است توانایی خرید مایحتاج و معیشت مردم به مراتب کمتر شود و متاسفانه همین درصدی که برای افزایش حقوق ها اعلام شده بسیار کم است.

زارع با بیان اینکه تلاش می کنیم درصورت عضویت در کمیسیون تلفیق، موضوع افزایش حقوق ها را در اولویت بوجه 1401 قرار بدهیم اضافه کرد: اگر بنده توفیق عضویت در کمیسیون تلفیق را داشته باشم تلاش می کنم با کمک سایر دوستان، متناسب با نرخ تورم، حقوق ها را افزایش بدهیم. اگر چه در بودجه انقباصی بحث افزایش حقوق ها را نمی توان لحاظ کرد اما در بخش هزینه های جاری می شود آن را اعمال کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس دهم ادامه داد: اگر بنده عضو کمیسیون تلفیق باشم تلاش خواهم کرد بودجه مربوط به جامعه ایثارگری به مراتب از بودجه 1400 بهتر شود؛ چرا که به نظر من اولویت های جامعه ایثارگری مانند بیمه تکمیلی، حقوق، مزایا و مطالبات معوق ایثارگران که تاکنون پرداخت نشده است همچنان وجود دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مصوبات ایثارگری بودجه سال 1400 یادآور شد: تقریبا آنچه در بودجه 1400 آورده شده خلاصه ای از برنامه ششم توسعه کشور است و منابع مالی آن تعیین و تامین شده است و همانطور که مستحضر هستید، منابع مالی آن را از تبصره 14 پیشبینی کرده ایم. چرا که در تبصره 14 منابع از سایر تبصره ها نقدتر است.

*معرفی

اینستاگرام
حیف شد مهندس اوحدی ، واقعا حیف شد
دکتر فعلا سرش به جلسات گرم وابیده ، نمرش تا الان صفر بوده
با سلام خدمت این نماینده ؛
ای کاش این آقا به طور مشخص اعلام می کرد که در بودجه ۱۴۰۰ چه گلی بر سر ایثارگران زدن ؟
آقای محترم؛ شما آقایان نماینده فقط حرف می زنید در عمل هیچ !
لطف بفرمایید از اینگونه مطالب به جامعه به القا نکنید ،ما ایثارگران که صدای مان به جایی نرسید ،کسی به خواسته ها و مطالبات چندین و چند ساله ما هیچ توجهی نکرد ،پس شما کوتاه بیایید و بیشتر از این ایثارگران را نزد مردم‌ تخریب نکنید .
از صفر تا صد همه واقعیت
چرا فقط مصاحبه وشعا ر می دهید سال ۱۴۰۰ داره تمام میشه تا الان یک رزمنده یک وام مسکن نگرفته فقط به جانبازان وآزدگان وام مسکن تغلق میگیره !پس شما نماینده گان مجلس انقلابی نظارت بر نحوه توزیع اعتبارات بودجه ندارید .

با سلام تمام فرمایشات شما درست فقط لطف کنید الان حدود ۶ماه با پایان سال ۱۴۰۰مانده بفرمایید چند تا ماشین به جانبازان واجد شرایط تحویل داده اید نکنه همه را گذاشتید اخر سال جهت سورپرایز جانبازان
ما به بودجه شما نیاز. شما اگر میتوانید فکری به حال سهام فرزندان شهید کنید که نابود. شدند
والله جمله وام مسکن رزمندگان را فقط شنیدیم .ومردم عزیزم فکر میکنند به به خوش به حال رزمندگان .بابا تورا خدا برای سر زبان افتادن حرفهای دیگه ای پیدا کنید.
در حد یک صدقه به رزمندگان به اندازه بهزیستی وکمیته امداد پرداخت میکنید گوش فلک را کر کردید.دیگه نمیگید با این کار پرداخت وسابقه بیمه 10 یا 16 ساله تآمین اجتماعی ما خاک میخورد جرعت ادامه آن را نداریم صدقه حذف میشود.ازطرفی هیچ گونه بیمه ای هم نیستیم.وسابقه بیمه ما هم هو لولو.لااقل ترتیبی اتخاذ شود که سابقه بیمه در این صدقه لحاظ شود.یک دنیا از شما تشکر میکنیم
بیمه دی از هزینیه خانواده من و خودم که به کرونا گرفتار شدیم 11 میلیون ان را پرداخت نکرد؟چه بیمه تکمیلی است؟مراکز درمانی خوب یکی یکی حذف می شود و جایگزین ندارد
دکتر هاشمی ما خیلی به امید شما دلخوش کردیم . پول بیمه تکمیلی سر وقت پرداخت می شد . الان 2 ماه است خبری نیست . 30 در صد تخفیف جانبازان زیر 25 درصد اعمال نشده هرچند ما نسبت به این موضوع نگرانیم خود جانباز زیر 25 درصد از فرزندان جانباز اهمیتش کمتر است چرا که فرزند جانباز 25 در صد از خود جانباز زیر 25 در صد کمتر است .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi