شناسه خبر : 86819
یکشنبه 30 آبان 1400 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضوررییس بنیادشهید درمنازل ایثارگران

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه در ادامه دیدارهای مستمر با ایثارگران با سه خانواده معظم شهید و جانباز دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
ادامه دیدارهای رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران/ خدمت به ایثارگران در همه ابعاد تداوم خواهد یافت

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور در منزل شهیدان «سید علی اندرزگو»، شهید «غلامحسین نسرین‌پور»، شهید «رضا حاجی حسینی گزستانی» و جانباز «حسن حاجی حسینی گزستانی» از مقام والا و ایثار شهیدان و جانبازان تجلیل کرد.
معاون رئیس جمهور با حضور در منزل شهید اندرزگو خطاب به بانو «کبری سیل‌سپور» همسر شهید اندرزگو گفت: از مادران و همسران شهدا طلب دعای خیر می‌کنیم و از شما می‌خواهم برایمان دعا کنید که عاقبتمان هم مثل شهید اندرزگو باشد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مقام والای شهید اندرزگو به عنوان الگوی مبارز انقلابی با بصیرت تجلیل کرد و افزود: از سال 1358 که امام خمینی (ره) برای پایه‌گذاری بنیاد شهید فرمان دادند، افرادی که در این مجموعه مشغول به کار شدند، تلاش و همتشان را صرف خدمت‌گزاری به خانواده معزز شهدا و ایثارگران کردند و این خدمت افتخارآمیز به شریف‌ترین و عزیزترین افراد جامعه اسلامی در همه ابعاد تداوم خواهد یافت.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی همچنین با حضور در منزل «شهید غلامحسین نسرین پور» با خانم زهره قاسمی همسر مکرمه شهید دیدار و در جریان مشکلات و مسائل این خانواده شهید قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.
معاون رئیس جمهور در ادامه با مادر مکرمه شهید «رضا حاجی‌حسینی گزستانی» و همسر «جانباز حسن حاجی‌حسینی گزستانی» دیدار کرد و ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی این بانوی با اخلاص و ایثارگر گفت: توفیق حاصل شد که خدمت شما رسیدم و امیدوارم مشمول رحمت الهی باشید و همنشینی با شهدا نصیب شما و فرزندانتان شود.
گفتنی است، در این دیدارها محمد غفوری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز حضور داشت و با اهدای لوح تقدیر از صبر و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi