شناسه خبر : 87565
شنبه 04 دي 1400 , 11:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بندر ماهشهر میزبان ۲ شهید گمنام خواهد بود

سردار مرادحاجتی گفت: طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، مراسم تشییع ۲ شهید گمنام ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ماهشهر برگزار می‌شود.

 

بندر ماهشهر میزبان 2 شهید گمنام خواهد بوداز اهواز، جلسه شورای اداری شهرستان بندر امام با موضوع استقبال از شهدای گمنام و تصمیم‌گیری پیرامون مراسم استقبال و محل دفن این عزیزان امروز در محل اداره کل بنادر و دریانوردی با حضور مسئولین شهرستان و استان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه با اشاره به ضرورت تکریم شهدا در مقاطع مختلف، اظهار داشت: در این جلسه به بررسی نحوه برگزاری مراسم استقبال از شهدای گمنام و تشییع و تدفین این دو شهید عزیز در محل مجتمع بندری ماهشهر پرداختیم. طبق برنامه ریزی به عمل آمده و به لطف خداوند این مراسم با حضور پرشور مردم در تاریخ ۱۳ دی ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: ورود پیکر این شهدا و تدفین آن ها در شهرها و روستاها، مایه افتخار مردمی است که زندگی خود را مدیون بزرگمردی و ایثار آنان است و این جز نگاه خاص خدا به ما نخواهد بود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi