شناسه خبر : 88977
یکشنبه 15 اسفند 1400 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دوجانباز ۷۰ درصد دیگربه همرزمان شهیدشان پیوستند

"تهمتن صادقی" و " محسن درویش ملا" ازجانبازان ۷۰ درصد کشور که از یادگاران دفاع مقدس و از زندانیان سیاسی رژیم پهلوی بودند دعوت حق را لبیک و به لقاءالله پیوستند.

فاش نیوز - "تهمتن صادقی" و " محسن درویش ملا" ازجانبازان ۷۰ درصد کشور که از یادگاران دفاع مقدس و از مبارزان سیاسی رژیم پهلوی بودند دعوت حق را لبیک و به لقاءالله پیوستند.
بنا بر این گزارش؛ جانباز "تهمتن صادقی" که از یادگاران دفاع مقدس بود و عمری را در کسوت رزمنده و مجاهدت در راه اسلام و کشورش سپری کرده بود، بالاخره به آرزوی دیرینه اش دست یافت و به جمع همرزمان شهیدش پیوست.
جانباز تهمتن صادقی پس از 35 سال مبارزه با بیماری ناشی از دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسید.
این جانباز شهید(تهمتن صادقی) درسال 1338 در شهر بافت در خانواده ای متدین و زحمتکش متولد شد و در سال 1365 در عملیات کربلای 5 درمنطقه عملیاتی شلمچه بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ از ناحیه کل بدن مجروح و به افتخار جانبازی نائل آمد.
در خبری دیگر:
 
جانباز ۷۰ درصد "محسن درویش ملا" از یادگاران دفاع مقدس و مبارز قبل از انقلاب شهرستان شهریار نیز  پس از تحمل سال‌ها آلام ناشی از مجروحیت خلعت شهادت را پوشید و به دیدار حق شتافت.
جانبازِ شهید محسن درویش ملا، از مبارزان سیاسی رژیم ستمشاهی بود که با پیروزی انقلاب و تهاجم رژیم بعث عراق به کشورمان به گروه "شهید چمران" ملحق شد و در جنگ های چریکی و نامنظم پیوسته حضور فعال داشت که سرانجام در منطقه آبادان از ناحیه دو چشم مجروح و به عنوان جانباز بصیر(روشندل) نائل آمد.
 پیکر مطهر این شهید درویش ملا، با حضور مردم متدین، جمعی ازمسئولین و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و نیز همرزمان این شهید، در بهشت زهرا(س) تهران تشییع شد و در جواد دیگر همرزمانش آرام گرفت.

 

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi