شناسه خبر : 89039
سه شنبه 17 اسفند 1400 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام رئیس بنیاد شهید به مناسبت روز جانباز

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و روز جانباز ضمن تبریک به مناسبت این ولادت فرخنده، مقام و منزلت جانبازان معزز میهن اسلامی را ارج نهاده و از فداکاری‌های آنان در راه اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام و کشور تقدیر و سپاسگزاری کرد.
 
پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز/روز جانباز یادآور ایمان عمیق، فداکاری بی‌دریغ و وفاداری به آرمان‌های الهی است
متن پیام سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:
بسمه تعالی
«شما جانبازان، مجاهدان فداکار و شهیدان زنده‌اید. چشم و دل شما با پاداش الهی روشن خواهدشد»
مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)
حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) اسوه ایمان، ایثار و مقاومت است که در راه پاسداشت ارزش‌های الهی و اسلامی و ادای تکلیف و ولایتمداری جان خویش را نثار نمودند. بزرگ مردی که نام و یادش همواره در تاریخ و در اذهان انسان‌های پاک سیرت و آزاده جهان جاوید و ماندگار خواهد ماند.
به یقین جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با اعتقادی راسخ و رشادتی بی‌بدیل در مقابل دشمنان از امنیت و عظمت این مرز و بوم دفاع نمودند و ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی شدند، اسوه ایمان، صبر، صلابت، ایستادگی و رشادت هستند.
چگونه می‌توان از سلحشوران جانبازی که در دوران دفاع مقدس در راه خدا، از جان و مال خود گذشتند و با مجاهدت‌های خود مایه عزت و شرف سرزمین اسلامی شدند، سپاسگزاری و قدردانی نمود که شایسته و بایسته جایگاه و مقام والای آنان باشد.
بر محضرتان زانوی ادب به زمین می‌زنیم و روز جانباز را که یادآور ایمان عمیق، فداکاری بی‌دریغ و وفاداری به آرمان‌های الهی، اسلامی و انسانی بزرگانی چون شماست که قامت غیرت برافراشتید تا لوای اقتدار ایران اسلامی استوار بماند را گرامی می‌داریم.
برای بنده افتخاری بزرگ است که در سالروز ولادت خجسته جانباز و سپهسالار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام، از فداکاری‌های جنابعالی در راه اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام و کشور تقدیر و سپاسگزاری نمایم. ضمن تبریک به مناسبت این ولادت فرخنده، مقام و منزلت جانبازان معزز میهن اسلامی را ارج نهاده و بر مسلک و منش همه جانبازان غرورآفرین درود می فرستم. از خدای متعال سربلندی و سلامتی برای همه عزیزان جانباز و خانواده‌های محترم آنان مسألت دارم.
سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi