شناسه خبر : 89081
پنجشنبه 19 اسفند 1400 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم وداع با ۲ شهید پاسدار مدافع حرم در معراج شهدای تهران برگزار شد

سپاه: بی‌شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به شهادت دو تن از پاسداران مدافع حرم در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، طی بیانیه‌ای تأکید کرد: بی‌شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی جنایت صبح دوشنبه رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه پاسداران رشید مدافع حرم سرهنگ پاسدار احسان کربلایی‌پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
به گزارش فارس، در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به خانواده‌های معظم شهدا و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان فی‌سبیل الله تأکید شده است: بی‌شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.
به گزارش تسنیم، پیش از این نیز رژیم صهیونیستی در فروردین 97 با حمله به پایگاه هوایی «تی4» در حمص سوریه،‌ چند تن از نیروهای ایرانی از جمله سید عمار موسوی، مهدی لطفی نیاسر و اکبر زوار جنتی را به شهادت رسانده بود.
مراسم وداع با پیکرهای مطهر سرهنگ پاسدار شهید احسان کربلایی‌پور و سرهنگ پاسدار شهید مرتضی سعیدنژاد با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در معراج شهدای تهران برگزار شد.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نیز با حضور در ستاد معراج شهدای تهران، ضمن وداع با شهدای جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه، به خانواده‌های این شهیدان تسلیت گفت.
ایران حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را محکوم کرد
سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه دمشق که به شهادت دو نیروی مدافع حرم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر شد، ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این دو شهید گرانقدر و همرزمان آنها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام جنایتکارانه برگرفته از خوی تجاوزگری،‌ اشغال و ‌ترور رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با تأکید بر قطعیت بی‌مکافات نگذاشتن این گستاخی‌ و عملیات‌های ماشین ‌ترور رژیم کودک‌کش صهیونیستی، پاسخگو کردن این رژیم آپارتایدی در قبال این‌گونه جنایات ضد انسانی را از اهداف محور مقاومت در منطقه خواند.
به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور نیز ضمن تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، نائب برحقش حضرت امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، خانواده‌های معظم ایشان و ملت شریف ایران اسلامی، طبق فرمایش تاریخی ولی امر مسلمین امام ‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که فرمودند: «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، اعلام می‌دارد که این رژیم منحوس و نامشروع یک قدم دیگر به نابودی خود نزدیک شده است و نفس‌های آخر حیات پلید خود را می‌کشد، ان‌شاءالله.
کارشناس صهیونیست: اسرائیل بهای حمله به دمشق را خواهد پرداخت
در پی شهادت دو تن از پاسداران ایرانی مدافع حرم در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، یک کارشناس صهیونیست ضمن‌ اشاره به آماده‌باش این رژیم گفت که اسرائیل بهای این تجاوز خود را خواهد پرداخت.
به گزارش تسنیم، یوسی یوشه، تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی اعلام کرد که بعد از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران درباره شهادت دو ایرانی در حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق، اسرائیلی‌ها در حالت آماده‌باش هستند.

صحبت از ضربه سخت ایران است
به گزارش العهد، این کارشناس صهیونیست در ادامه تأکید کرد: اسرائیل بهای این تجاوز خود را خواهد پرداخت و صحبت از ضربه سخت ایران به اسرائیل است.
وی افزود: یکی از احتمالات این است که انتقام‌جویی ایران از طریق پهپادها انجام شود؛ زیرا توانایی ایران در فعال‌سازی پهپادها به‌طور اساسی بهبود یافته است.
شبکه کان رژیم اسرائیل نیز به‌نقل از ارتش این رژیم گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی در امتداد مرزهای شمالی و همچنین نیروی هوایی و پدافندهای هوایی این رژیم بعد از هشدار و تهدید ایران به حالت آماده‌باش در آمدند.
همزمان، منابع آگاه در فلسطین‌ اشغالی اعلام کردند که ارتش اسرائیل پس از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره خبر شهادت دو تن از نیروهای مدافع حرم در سوریه، سطح آماده‌باش خود را افزایش داده است.

اینستاگرام
پاسداران غیور مثال زلزله عمل می‌کنند.
منتظر خبرهای خوش سپاه هستیم.
نه فقط امروز!
بلکه هر روز...
تا فتح همه دشمنان...
و واج واقعی اسلام در سراسرجهان...
و حتی سرتاسرعالم...
انشاالله.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi