شناسه خبر : 89333
جمعه 12 فروردين 1401 , 18:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکلات مردم سرخس به هیئت دولت ارائه می‌شود

رسیدگی به مشکلات ایثارگران باید در صدر مسائل کشور باشد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که روز چهارشنبه 10 فروردین در راستای سفر هیئت دولت به استان خراسان رضوی به شهرستان سرخس سفر کرده است، در دیدار با اقشار مختلف مردم گفت: مسائل و مشکلات دسته بندی شده و تقدیم هیئت دولت و رئیس جمهوری خواهد شد.
 
مشکلات مردم سرخس به هیئت دولت ارائه می‌شود/رسیدگی به مشکلات ایثارگران باید در صدر مسائل کشور باشد

به گزارش «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده چهارشنبه دهم فروردین ماه در جریان سفر به سرخس در جمع اقشار مختلف مردم این شهرستان با تبریک سال نو گفت: حامل سلام گرم و صمیمانه آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور محترم به مردم سرخس مردم بزرگ و متمدن و کانون وحدت، رشد، سازندگی و تعالی و انقلابی گری هستم و آرزوی سلامتی و سالی پر خیر و برکت برای این این مردم بزرگ دارم.
نماینده ویژه رئیس جمهور با اشاره دلبستگی و علاقه خود به مردم عزیز سرخس، گفت: موارد زیادی از مردم سرخس به صورت مکتوب و شفاهی واصل شده است که دسته بندی شده و تقدیم هیئت دولت و رئیس‌جمهوری خواهد شد و علاوه بر آن در شورای اداری استان نیز گزارشی از مسائل سرخس ارائه خواهد شد.
معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: افتخار دارم که در دولت خادم خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستم. همت مجاهدان فی سبیل الله کشور را بیمه می‌کند و رسیدگی به مشکلات آنها باید در صدر مسائل کشور باشد.
در این نشست حجت الاسلام بختیاری امام جمعه اهل تشیع و مولوی پارسا امام جمعه اهل تسنن برخی مشکلات این مردم مظلوم را بیان کردند.
باقر فلاح جانباز سرافراز نیز به نمایندگی از جامعه ایثارگری سرخس مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران را مطرح کردند.
نمایندگان اقشار مختلف مردم سرخس، نماینده شورای شهر سرخس، نماینده ادارات و نماینده جوانان شهرستان سرخس نیز به بیان برخی مشکلات این شهرستان پرداختند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi