شناسه خبر : 89496
یکشنبه 21 فروردين 1401 , 09:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر در محکومیت حادثه حرم رضوی

تشکل‌های شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید جنایت تأسف‌بار حمله به ۳ طلبه و هتک حرمت در حرم امام رضا (ع) از مسئولان دستگاه‌های امنیتی و قضایی خواستند نسبت به شناسایی و اشد مجازات عوامل پشت صحنه و دست‌اندرکاران این حادثه غم‌انگیز اقدام کنند.
 

 متن این بیانیه به شرح زیر است:
«هوالمعزّ»
بار دیگر دست ناپاک دشمنان اسلام از آستین جهالت و تعصب کور بیرون آمد و امت واحده اسلامی را داغدار کرد. هتک حرمت به آستان قدس رضوی و حمله به زائران بارگاه ملکوتی و به شهادت رساندن و مجروح کردن چند تن از روحانیون فعال در عرصۀ خدمت جهادی در ماه مبارک رمضان، موجب تأسف و تأثر همه علاقه‌مندان به خاندان رسول مکرم اسلام صلی‌الله علیه و آله شد.
 بی‌تردید این جنایت و هتک حرمت بخشی از طراحی و توطئه شوم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است که با بکارگیری تفکر تکفیری و استخدام مزدوران تروریست در پی برافروختن آتش اختلاف و تفرقه و درگیری قومی و مذهبی هستند، تا از این طریق به اهداف پلید و شوم خود در منطقه‌ ازجمله تسلط بر منابع طبیعی و دارایی‌های جهان اسلام به نفع مستکبران دست یابند و افکار عمومی را از شکست مفتضحانه در منطقه و جبهه مقاومت منحرف سازند.
تشکل‌های شاهد و ایثارگر با محکوم کردن این گونه اقدامات منزجر کننده ضمن درخواست از مسئولان امنیتی و قضایی جهت پیگیری و مجازات فوری عوامل مربوطه و اقدامات پیشگیرانه، خواستار هوشیاری بیش ازپیش مردم بصیر ایران اسلامی و سایر کشورهای منطقه نسبت به شناخت برنامه‌های دشمن است تا از هرگونه واکنش و اظهارنظرِ اختلاف انگیز خودداری کرده و موجبات خنثی‌سازی طراحی تفرقه‌افکنانۀ دشمنان را فراهم آورند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi