شناسه خبر : 90801
شنبه 28 خرداد 1401 , 09:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر قاضی‌زاده هاشمی به جرقویه استان اصفهان

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که به نمایندگی از هیئت دولت در بیست و پنجمین سفر استانی دولت مردمی به استان اصفهان سفر کرده است روز پنجشنبه 26 خرداد ماه در روستای قارنه در شهرستان جرقویه با خانواده شهید «ابراهیم عنایتی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
سفر قاضی‌زاده هاشمی به جرقویه استان اصفهان به نمایندگی از هیئت دولت/ دیدار با والدین شهید «ابراهیم عنایتی» در روستای قارنه

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به منظور دیدار با مردم شهرستان‌های «جرقویه»، «ورزنه» و «هرند»، بررسی و گزارش مشکلات منطقه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دیدار چهره به چهره با مردم و شرکت در شورای اداری این شهرستان‌ها به نمایندگی از هیئت دولت به استان اصفهان سفر کرده است.
معاون رئیس جمهور در دیدار با والدین شهید «ابراهیم عنایتی» در روستای قارنه در شهرستان جرقویه ضمن شنیدن مشکلات این خانواده، دستورات لازم جهت پیگیری این مشکلات را صادر کرد.
قاضی‌زاده هاشمی با ادای احترام به این خانواده شهید، تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری امروز به استان اصفهان سفر کرده‌اند و به نمایندگی از رئیس جمهور دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام شده است. شهدا ستون استوار نظام هستند و تکریم و سپاسگزاری از خانواده‌های معظم شهدا کمترین کاری است که مقابل صبر و فداکاری آنها قابل انجام است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با اهدای لوح تقدیر از صبر و ازخودگذشتگی این خانواده شهید تقدیر کرد.
شهید ابراهیم عنایتی در جریان عملیات خیبر در سال ۱۳۶۱ به شهادت رسید. این شهید بزرگوار دارای چهار خواهر و یک برادر است.
معاون رئیس جمهور همچنین با حضور در گلستان شهدای نیک‌آباد در شهرستان جرقویه با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که به نمایندگی از هیئت دولت در بیست و پنجمین سفر استانی دولت مردمی به استان اصفهان سفر کرده است روز پنجشنبه 26 خرداد ماه با نمایندگان مختلف اصناف و اقشار منطقه جرقویه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 
دیدار چهره به چهره قاضی‌زاده هاشمی با مردم جرقویه اصفهان/کم‌آبی و اشتغال مشکلات اساسی منطقه جرقویه هستند

دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده ‌هاشمی پس از دیدار مردمی با نمایندگان مختلف اصناف و اقشار منطقه جرقویه، گفت: امروز در جمع مردم متدین، انقلابی و شهیدپرور جرقویه حاضر شدیم و سلام گرم رئیس جمهور را به عنوان نماینده دولت به آن‌ها ابلاغ کردیم. شهرستان جرقویه در استان بزرگ اصفهان قرار گرفته است، اما با وجود داشتن ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان دچار عقب‌ماندگی‌ها و کمبودهایی شده است.
معاون رئیس جمهور افزود: این شهرستان به تازگی شکل گرفته است و بسیاری از زیرساخت‌های اولیه را به طور کامل ندارد. بسیاری از ادارات دولتی در این شهرستان هنوز مستقر نشده است و دسترسی مردم به خدمات کامل نیست.
وی اضافه کرد: امروزه کل فلات مرکزی ایران درگیر مسئله بزرگ و مهم آب است، که این موضوع در این منطقه بحرانی‌تر و جدی‌تر است. از آن جایی که کم‌آبی بر معیشت مردم منطقه که شغل اصلی آنها کشاورزی است، تأثیر زیادی گذاشته، مشکلات بسیاری را به وجود آورده است از این‌رو مسئله اشتغال نیز موضوع جدی این منطقه است.
قاضی‌زاده‌ هاشمی با اشاره به مشکلات بیان شده از زبان نمایندگان صنوف و اقشار مختلف شهرستان مانند دامداران، مرغداری‌ها، کشاورزان، عشایر، فرهنگیان، بانوان، صنعتگران و تولیدکنندگان گفت: هر صنفی متناسب با دغدغه‌های خود درخواست‌ها و مطالباتی داشت که ثبت شد و در اسرع وقت به سمع و نظر مسئولان مربوطه و رئیس‌جمهور خواهیم رساند.
گفتنی است، شهرستان جرقویه  که در جنوب شرق اصفهان واقع است، تیر ۱۴۰۰ با تصویب وزارت کشور از مرکز استان جدا و مستقل شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به استان اصفهان در گلستان شهرستان ورزنه حضور یافت و با قرائت فاتحه به مقام شهدا ادای احترام کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi