شناسه خبر : 91805
چهارشنبه 05 مرداد 1401 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امسال موزه دفاع مقدس استان گلستان افتتاح می شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به تلاش مجدانه و زحمات استاندار گلستان و دیگر دستگاه‌های ذیربط اظهار امیدواری کرد که در دهه فجر سال جاری شاهد افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان خواهیم بود.

 

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست مشترک با «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان در خصوص روند ادامه ساخت و تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان اظهار داشت: پشتیبانی‌های مستمر و همکاری‌های صمیمانه استاندار گلستان در راستای پیشرفت هرچه بهتر و سریعتر پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان قابل تقدیر و ستودنی است.

سردار کارگر با اشاره به تلاش مجدانه و زحمات استاندار گلستان و دیگر دستگاه‌های ذیربط اظهار امیدواری کرد که در دهه فجر سال جاری شاهد افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان خواهیم بود.

همچنین طی این جلسه مقرر شد، استاندار گلستان در خصوص رفع موانع و مشکلات ساخت پروژه، همچون گذشته پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم را با نهادها و دستگاه‌های مرتبط انجام دهد.

در این نشست که پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، سردار «محمد ناظر» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «علی‌اصغر جعفری» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سردار «عباس مطهری» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس حضور داشتند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi