شناسه خبر : 92854
چهارشنبه 09 شهريور 1401 , 11:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فعالیت بیش از ۱۵۰۰ گروه جهادی در استان کردستان

سردار «حسینی» گفت: در حال حاضر یک هزار و ۲٤۰ گروە جهادی در سطح استان کردستان مشغول فعالیت هستند و در سال جاری نیز ۳٤٥ گروە جهادی تخصصی بە این تعداد اضافە شدە کە ظرفیت بی‌نظیری در استان است.

 

مسئولین باید در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بردارندسردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، در مراسم تجلیل از دولتمردان بسیجی که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و ۲٤۰ گروە جهادی در سطح استان کردستان مشغول فعالیت هستند و در سال جاری ۳٤٥ گروە جهادی تخصصی بە این تعداد اضافە شدە کە ظرفیت بی‌نظیری در استان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: ایدە گروە‌های جهادی و میز خدمت از سوی سپاە مطرح و ایدە آن برگرفتە از اندیشە و تفکر امامین انقلاب اسلامی گرفتە شدە است.

سردار حسینی با بیان اینکه دولت سیزدهم، انقلابی و با مردم در کنار مردم و در میان مردم است، گفت: باید کار‌ها طوری پیش رود که مردم از این انقلاب راضی باشند.

وی ادامه داد: شهیدان باهنر و رجایی 2 شهید انقلابی از جنس مردم، متعهد، تلاشگر و ولایت‌پذیر بودند که در دفاع از انقلاب اسلامی، اسلام و رهبری و خدمت‌رسانی به جامعه، از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

سردار حسینی بر ضرورت حل مشکلات جامعه با همکاری مردم تأکید کرد و افزود: مسئولین باید در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و در جهت خدمت‌رسانی شب و روز نشناسند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi