شناسه خبر : 93044
شنبه 19 شهريور 1401 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جهاد در راه خدا و پشتیبانی از امام را فراموش نکنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمد محمودیان» آمده است: به جوانان سفارش جهاد در راه خدا و پشتیبانی خالصانه از امام و رزمندگان را دارم که لحظه‌ای از اوامر امام غافل نباشند و آن را با دل و جان پذیرفته و مو به مو عمل کنند.

 

به جوانان توصیه میکنم جهاد در راه خدا و پشتیبانی از امام را فراموش نکنند / عکس بی کیفیت است و کشیده شده// «محمد محمودیان» در پنجم خرداد ۱۳۳۹ در یکی از روستاهای هامون متولد شد. در دوران کودکی به همراه خانواده به مازندران مهاجرت کرد و پس از مدتی به زابل بازگشت. قبل از رسیدن به سن تکلیف شروع به خواندن نماز و گرفتن روزه کرد. پس از ازدواج قصد رفتن به جبهه را داشت اما به دلیل حضور برادرش در جبهه با مخالفت خانواده رو به رو شد. سرانجام رضایت والدین را جلب کرد به کرمان رفت و همراه با لشکر ۴۱ ثارالله عازم جبهه شد و سرانجام در پنجم اردیبهشت ۱۳۶۶ در شهر بانه به شهادت رسید.

در وصیت نامه این شهید آمده است:

خدا را شکرگزارم که توفیقم داد تا در این نبرد سرنوشت‌ساز شرکت کنم و با سایر مبارزین، با کفر نبرد کردم. بدانید که راه و روشم جز ادامه راه حسین (ع) و پیروانش نبود و با علم و آگاهی تن به این راه دادم و تنها این راه را اعتلای اسلام دانستم و پیشرفت و آبروی آن را در این دیدم که به نبرد با کفر شتافتم.

خدا را هر لحظه به یاد داشته باشید و بدانید کـه «عالم محضر خدا است» بنابراین مواظب اعمال خویش باشید که شرمسار نزد رسول گرامی و اولیایش در روز قیامت نباشید. به جوانان سفارش جهاد در راه خدا و پشتیبانی خالصانه از امام و رزمندگان را دارم که لحظه‌ای از اوامر امام غافل نباشند و آن را با دل و جان پذیرفته و مو به مو عمل کنند.

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi