شناسه خبر : 93145
پنجشنبه 24 شهريور 1401 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه دبیران و مدیران انجمن های جانبازان نخاعی کشور

با ادغام مخالفیم

از آن جا که در اهداف اولیه تاسیس مراکز جامع توانبخشی، همه اجزای آن در کنار هم (اعم از توانبخشی، اقامتی، فرهنگی و ورزشی و...) دیده شده، لازمه جامعیت این مراکز عدم ...

فاش نیوز - دبیران و مدیران انجمن های جانبازان نخاعی کشور در مخالفت با طرح ادغام احتمالی موسسه ایثار با سازمان سیاحتی کوثر بیانیه صادر کردند.

متن کامل بیانیه دبیران و مدیران انجمن های جانبازان نخاعی کشور به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 متعاقب گزارش انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان در خصوص تصمیم احتمالی ادغام موسسه ایثار با سازمان سیاحتی کوثر و اعلام مخالفت آن انجمن، هم به صورت کتبی و هم در جلسه حضوری به ریاست محترم عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستور ریاست بنیاد شهید به کمیته تغییر و تحول ساختار، مبنی بر جلب نظر جانبازان نخاعی در تغییر و تحول در خصوص موسسه ایثار و ذیل آن مراکز جامع توانبخشی، ما دبیران و مدیران انجمن‌های جانبازان نخاعی کشور مخالفت خود را با هر تصمیمی که بدون نظر دوستان هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی کشور گرفته شود، اعلام نموده و  تاکید می نماییم، که در صورت تصمیم به هر گونه  تغییر و تحول در موسسه ایثار از جمله ادغام، به موارد زیر می بایست عمل شود:
۱- مطابق دستور ریاست بنیاد، در تمامی جلسات تصمیم گیری در خصوص موسسه ایثار، می بایست اعضا انجمن جانبازان نخاعی حضور داشته باشند.

۲- در هر گونه تغییری قطعا می بایست رعایت تناسب و اهداف سازمان‌های موازی رعایت شود، به همین دلیل بارها اعلام نموده ایم که چون نطفه این مراکز در معاونت بهداشت و درمان شکل گرفته، این مراکز با معاونت بهداشت و درمان  و یا هر بخش درمانی دیگر ساز گار است.

۳- از آن جا که در اهداف اولیه تاسیس مراکز جامع توانبخشی، همه اجزای آن در کنار هم (اعم از توانبخشی، اقامتی، فرهنگی و ورزشی و...) دیده شده، لازمه جامعیت این مراکز عدم تفکیک آنها می باشد.
لذا به کسانی که تازه به میدان مراکز جامع وارد می شوند و هیچ اطلاعاتی از پیشینه این مراکز ندارند، اجازه تصمیم گیری خیالی نخواهیم داد.
۴- ما دبیران گروه های پیگیری انجمن‌های جانبازان نخاعی کشور، با مثله کردن مراکز جامع توانبخشی به شدت مخالف بوده و اجازه نخواهیم داد، یکپارچگی مراکز دچار کوچکترین خدشه
ای شود، لذا به کمیته تغییر و تحول گوشزد می نماییم، تصور تفکیک بخش‌های اقامتی از مراکز و الحاق آن به سازمان سیاحتی و یا جدا کردن قسمت‌های ورزشی و الحاق آن به بخش‌های دیگر بنیاد را از خاطر دور کنند.

۵- ما جانبازان نخاعی کشور اجازه نخواهیم داد کسانی که در دوره  تصدی خود در موسسه ایثار، موجب به فنا رفتن امکاناتی که می بایست در خدمت به ایثارگران می بود، (مانند مراکز استان مرکزی) شدند و آثار سو مدیریتی انان تا کنون باقی است، بار دیگر در تعیین سرنوشت این مراکز دخالت کنند.
۶- ما جانبازان نخاعی کشور اجازه نخواهیم داد، باقی مانده عمرمان به بازی گرفته شود و از آنجا که  سالهاست عایدی مادی سو مدیریت ها سهم مدیران بوده و آثار سو آن سهم جسم رنجور ایثارگران، ضمن اعلام مقاومت و مبارزه در برابر مدیران منفعت طلب، شکایت خود را نزد خداوند بزرگ می بریم.

در پایان بدنبال گفتگوی اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی، بار دیگر از ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثار گران در خواست می نماییم، به مجموعه مدیران خود دستور موکد فرمایند که در تصمیمات خود به جای سیاسی کاری و زد و بند های جناحی و عافیت طلبانه، تنها صرفه و صلاح جامعه ایثارگری را مد نظر قرار دهند.

| دبیران و مدیران انجمن های جانبازان نخاعی کشور

اینستاگرام
با ادغام مخالفت نموده وخواهان اعمال نظر انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان در این رابطه هستیم
مخالف ادغام
مخالف هستم
به نظر بنده هم بهترین اتفاق برای موسسه ایثار ادغام با شرکت متد است که با یک مدیریت واحد و متخصص به جانبازان خدمات رسانی کند
چرا که یاد نداریم تاکنون مدیرعاملان موسسه ایثار سواد تخصصی و دانشگاهی مرتبط داشته باشند
متاسفانه ابتدا قرار بود ایثار همه امکاناتش برای خانواده شهدا و ایثارگران باشد اما کم کم از اهداف خود فاصله گرفتند تا امروز که بحش قابل توجهی از امکانات و بودجه های فرهنگی ورزشی و درمانی بنیاد را به ساخت این مراکز اختصاص دادند و حالا؟؟ ؟
بعضی از این مدیران بی خاصیت بنیاد از این پیکر نیمه جان ما هم دست بر نمی دارند، و در این باقی مانده عمر ما هم دنبال جایگاه منفور خودشان هستند.
ظاهرا چند نفری مدیر فسیل در بنیاد که اواخر عمر مدیریتشان است، با عنوان کمیته ادغام دنبال حفظ جایگاه مدیریتی خود برای زمان بازنشستگی اشان هستند و اساسا برایشان مهم نیست که چه بر سر ایثارگران بباید.
خدا از آنها نگذرد.
باسلام اینجانب جانباز قطع نخاعی حجت.اله صحرائی با ادغام سازمان سیاحتی‌کوثر با موسسه ایثار مخالف ۱۰۰٪ درصد مخالف....





با موسسه ایثار ۱۰۰ ٪ درصد مخالفم ....صلوات صلوات...
همین حالا هم سر دوستان هم رزم بی کلاه مونده بعد با سیاحتی ادغام بشه و به مشتریان اجاره داده بشه و سهمیه ناچیزی شاید به ما دادن... مخالفم.
با نطر انجمن های جانبازان نخاعی موافقم
متاسفانه بنیاد توجهی به عمر باقی مانده ما ندارد وصرفا عمر ما را تلف می کند ، کسب سود و درآمد اولویت برخی مدیران است حفظ ارزشها وترویج فرهنگ ایثار وشهادت لقلقه زبان برخی شده است ،این امر مخالف قوانین و نظر حضرت آقا است
مخالف ادغام
مخالف ادغام
جناب آقای دکتر قاضی زاده ، ریاست محترم بنیاد شهید،
باسلام واحترام ، از ابتدا با تغییر کاربری مراکز جامع درمانی از جمله مجتمع جامع درمانی باغ جنت شیراز مخالف ، و مخالف هر گونه ادغام تغییر کاربری تحت هر شرایط و عنوانی چه شرکت متد، کوثر وایثار وامثالهم می باشم ،این مراکز براساس قانون و منویات رهبر معظم انقلاب بایستی برگردد به درمان ورفاه خاص ایثارگران تحت مدیریت بنیاد استانها و بهداشت و درمان، واز فکر وحالت خصولتی اداره شدن، برون سپاری و درآمدزایی خارج شود ، مسیر فعلی خارج از تعهدات و وظایف اصلی بنیاد است ، مخالف قوانین اصلی است که مراکزی که با بودجه واعتبار دولتی وملی به منظور خاصی( خاص درمان وتوان بخشی ایثارگران) تامین وساخته شده است بهر دلیل در مسیر دیگری مورد بهره برداری قرار گیرد، تجربه ۶ ساله از تاریخ افتتاح مجتمع جامع درمانی جنت شیراز و واگذاری آن به موسسه ایثار و برون سپاری های این موسسه موید استفاده نادرست ونابجا از این اماکن است، مستدعی است از ادامه این روند غلط جلوگیری فرموده ودستورات لازم مبنی بر واگذاری مدیریت این مراکز به بنیاد استان‌ها در چارچوب مسئولیت‌های معاونتهای بهداشت و درمان وفرهنگی واستفاده صددرصدی وخاص ویژه ایثارگران بدون قصد برون سپاری یا در امدزایی صادر فرمایید.
با احترام مجدد محمدرضاالهی. جانباز۷۰درصد نخاعی ،شیراز
سلام، باطرح ادغام موسسه ایثار با سازمان کوثر مخالفم.
سلام مخالف ادغام هستم
با ادغام مخالف هستیم
من جانباز نخاعی سبزعلی رضایی هستم دبیرانجمن استان چهارمحال بختیاری ومخالف ادغام هستم کل جانبازان قطع نخاع استان چهارمحال بختیاری نیزمخالف ادغام هستند.
بااین طرح مخالفم
نگذارید فرصت طلبان و سوجویان همچنان به جولان خود ادامه دهند . وحدت و یکپارچگی این مراکز باید حفظ شود و از پاره پاره کردن آن جلوگیری شود.
سلام ضمن اعلام حمایت از بیانیه دیدگاه انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان و مخالفت شدید با برنامه ادغام مراکز توسط بنیاد شهید . از طرف انجمن جانبازان نخاعی فارس
دوستان انجمن نخاعی ضمن تشکر از زحمات شما عزیزان

مطمئن باشید که در این شیطنت مدیرعامل فعلی و قبلی موسسه ایثار دخالت جدی دارند و برای حفظ موقعیت خود و مدیرانی که در مراکز استانهای موسسه منصوب کردند تلاش شبانه روزی می کنند...
برای اثبات این امر کافیه سوابق این دو مدیر در بخش های مختلف بنیاد را بررسی کنید تا ببینید که بشدت اهل معامله هستند و برای حفظ پست خود چه کارهای که نکردند...
ما نخریدیم نه پالون خر
یکپارچگی مراکز جامع توانبخشی بایستی حفظ شود
آقایانی که با ادغام مراکز میخواهند جایگاه خود را تثبیت و یا مجددا پست های از دست رفته را به دست آورند خواهشا در جاهای دیگری منافع شخصی خود را جستجو کنند
بگذارید مراکز جامع برای ایثارگران بماند
مدیر عامل قبلی را از در بیرون کردند از پنجره آمد تو
و الان در خلوت با چند مدیر برکنار شده دیگر نقشه ادغام و گرفتن پست های جدید را می‌کشند.
بدانید که جانبازان نخاعی اجازه دست اندازی به مراکز جامع را به شما نخواهند داد.
بقول حافظ
برو این دام بر مرغی دگر نه.‌‌‌..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi