شناسه خبر : 93203
سه شنبه 29 شهريور 1401 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مقابله مسلحانه فلسطینی‌ها با خوش‌خدمتی تشکیلات خودگردان به صهیونیست‌ها

فاش نیوز - جوانان فلسطینی در واکنش به بازداشت رزمنده مقاومت توسط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین، اقدام به مقابله مسلحانه و بستن خیابان‌های نابلس نمودند.

مقابله مسلحانه فلسطینی‌ها با خوش‌خدمتی تشکیلات خودگردان به صهیونیست‌ها

نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد سه‌شنبه با یورش بردن به شهر نابلس، «مصعب اشتیه» رزمنده فلسطینی و اسیر آزادشده از زندان‌های رژیم موقت صهیونیستی، را بازداشت کردند.

رزمندگان و نیروهای مقاومت فلسطینی نیز در واکنش به این خوش‌خدمتی تشکیلات خودگردان برای صهیونیست‌های کودک‌کش، با تیراندازی و پرتاب مواد آتش‌زا سعی در عقب‌راندن نیروهای امنیتی و جلوگیری از بازداشت اشتیه داشتند.

به نوشته رسانه‌های فلسطینی، رزمندگان فلسطینی در جریان مقابله مسلحانه با نظامیان تشکیلات خودگردان، خیابان‌های اصلی شهر نابلس را بسته و به سمت مقر این نیروها، که اشتیه در آن بازداشت بود، تیراندازی کردند.

گروه فلسطینی «عرین الاسود» در نابلس با صدور بیانیه‌ای گفت: «ما از دستگیری مصعب اشتیه، توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان ابراز تاسف می‌کنیم. اسلحه‌های ما به سمت اشغالگران نشانه رفته است، پس آنها را از هدف‌مان [به سمت خودتان] نچرخانید. ما به مقامات تشکیلات هشدار می‌دهیم که به مصعب آسیبی نرسانند و او را به اشغالگران تحویل ندهند، زیرا عواقب آن وخیم خواهد بود».

«ماهر الاخرس» از رهبران جنبش مقاومت «جهاد اسلامی» نیز درباره این خوش‌رقصی تشکیلات خودگردان برای رژیم تروریستی اسرائیل تاکید کرد: «جنایت ربودن مصعب اشتیه، شرم‌آور و نگران‌کننده است و مردم ما آن را رد می‌کنند. مردم فلسطین و مقاومت نمی‌توانند اقدامات دستگاه‌های امنیتی حکومت را که در خدمت اشغالگران است، بپذیرند».

خبرگزاری «شهاب» گزارش داد که در پی تیراندازی نیروهای امنیتی تشکیلات به سمت رزمندگان فلسطینی، چند نفر زخمی شدند.

جنبش مقاومت حماس نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن بازداشت اشتیه، خواستار آزادی هرچه سریعتر وی و عدم تحویل او به رژیم صهیونیستی شد.

در این بیانیه آمده است: «دستگیری مصعب اشتیه، لکه ننگ جدیدی بر پیشانی تشکیلات خودگردان و کارنامه سیاه هماهنگی امنیتی آنها [با اسرائیل] است. ما خواستار آزادی فوری اشتیه و تمامی مبارزان مقاومت و بازداشت‌شدگان سیاسی هستیم. همزمان که دشمن به کشتار، دستگیری، یهودی‌سازی و شهرک‌سازی ادامه می دهد، تشکیلات خودگردان با ادامه هماهنگی‌های امنیتی، سرکوب مردم ما و تعقیب و دستگیری رزمندگان مقاومت، با آنها (اشغالگران صهیونیست) هم‌ذات پنداری می‌کند».

چندی قبل نیز جوانان و رزمندگان فلسطینی برای جلوگیری از تجاوز صهیونیست‌ها به شهر نابلس با هدف رسیدن به مجموعه «آرامگاه یوسف»، که با کمک نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان نیز همراه بود، با آنها به مقابله مسلحانه پرداختند. (جزئیات بیشتر)

به نقل از فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi