شناسه خبر : 94225
چهارشنبه 27 مهر 1401 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست علمی نقش مخابرات در دفاع مقدس

ناصحی گفت: قرار است ۳۵ نشست تخصصی درباره جایگاه و نقش حوزه‌های مختلف علمی و فناورانه در دفاع مقدس برگزار شود.

 

برگزاری ۳۵ نشست تخصصی درباره جایگاه علوم مختلف در دفاع مقدس«علی ناصحی» دبیر کمیته علمی نشست نقش مخابرات در دفاع مقدس در گفت‌وگویی از برگزاری ۳۵ نشست در جریان برگزاری همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: برگزاری همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس به دستور سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح برنامه ریزی شده و قرار است نشست‌هایی به همین مناسبت در نیرو‌های مسلح برگزار شود که بخشی از کار آن به سپاه پاسداران واگذار شده است.

وی افزود: دانشگاه جامع امام حسین (ع) مسوول برگزاری این نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف است که اولین نشست آن در خصوص نقش مخابرات در دوران دفاع مقدس امروز با حضور فرماندهان و مسوولین مخابرات برگزار شد.

ناصحی با اشاره به برگزاری ۳۵ نشست تخصصی در حوزه‌های مختلف فناوری در دفاع مقدس ادامه داد: فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان حوزه‌های مختلف و افرادی که در حوزه‌های علم و فناوری نقش داشتند در این نشست‌ها حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: مستندات و اطلاعات مربوط به مخابرات در دفاع مقدس طی برگزاری جلسات متعددی جمع آوری و در قالب ۱۷ مقاله علمی در نشست مخابرات ارائه شده است.

ناصحی در پایان گفت: قرار است پس از برپایی این ۳۵ نشست تخصصی همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس، ۱۵ آذرماه سال جاری برگزار شود.

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi