شناسه خبر : 94594
پنجشنبه 05 آبان 1401 , 14:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جامعه نیازمند انتقال اخلاق شهدا به نسل جوان است

امام جمعه دلفان با بیان اینکه جامعه نیازمند انتقال اخلاق شهدا به نسل جوان است، گفت: بیشترین مشکل خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بحث اشتغال است.

 

 

جامعه نیازمند انتقال اخلاق شهدا به نسل جوان است

حجت‌الاسلام محمد یوسف‌خانی، امام جمعه شهرستان دلفان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اینکه شهرستان دلفان دارای ۲۶۹ شهید، ۸۵۳ جانباز و یک آزاده است، اظهار کرد: طبق اساسنامه خدمات جامعه ایثارگری باید کلیه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارائه شود.

وی با بیان اینکه بیشترین مشکل خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بحث اشتغال است و شهرستان دلفان نیز در بحث اشتغال دارای مشکلات زیادی است، افزود: امروز انتقال اخلاق شهدا به نسل جوان یکی از کارهای مهم است و این اقدام با برگزاری نشست‌ها، دیدار با خانواده شهدا و با همراهی نمایندگانی از ادارات ورزش و جوانان، هلال احمر، آموزش و پرورش و... باید انجام شود. در این دیدارها صحبت‌های خانواده‌های شهدا شنیده می‌شود و عنایت مقام معظم رهبری نیز منتقل می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف خانی ادامه داد: شهدا و خانواده بزرگ آنان سهم بزرگی در آرامش امروز ما دارند که باید تمام دستگاه‌ها و مردم نسبت به آنان احساس مسئولیت کرده و جهت رفع مشکلات آنان گام بردارند.

امام جمعه دلفان با بیان اینکه آرامش امروز زندگی ما مدیون ایثار رزمندگان، جانبازان، شهدا و خانواده آنان است و در هر سنگری باید ادامه دهنده راستین راه شهدا باشیم، گفت: موظف هستیم تا گرفتاری و مشکلات این بازماندگان حماسه تاریخ‌ساز و جانفشانی آنان را مشکل‌گشایی کنیم و به گونه‌ای عمل کنیم که حق و حقوق خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تضییع نشود.

 

منبع: ایکنا
اینستاگرام
جامعه نیازمند عدالت است
شفاف سازی
اجرای قانون
دستگیری اختلاس گران
جبران خسارات وارده به مردم از جمله بورس
پاکسازی مراکز دولتی از نالایق ها
برخورد قاطع با باند و باند بازی
مردم سالاری و عدالت مهوری
خرج کردن پول مردم برای مردم نه کشور های همسایه
مردم نون و سرپناه میخوان
مردم حقوق اداره کار مصوب باتر از خط فقر میخوان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi