شناسه خبر : 95077
چهارشنبه 18 آبان 1401 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

ایثارگران پرچم‌دار جهاد تبیین شوند

جوانان ما که دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند، تشنه ارائه ناب روایت‌های فداکاری و ایثارگری شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان ما که خود روزگاری قشر جوان کشور را تشکیل می‌دادند هستند.

فاش نیوز - رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، خانواده بزرگ ایثارگران را پرچم‌دار جهاد تبیین در شرایط کنونی کشور دانست و خواستار ارائه روایت‌های ناب از ایثارگری ملت ایران در طول چهار دهه گذشته برای جوانان میهن اسلامی شد.

به‌ گزارش خبرنگار پارلمانی ما، "محمدصالح جوکار" نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه‌ی علنی مجلس با اشاره به توطئه‌های گوناگون استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی و فریب نوجوانان و جوانان، شرایط فعلی کشور را شرایطی خاص و بستری مناسب برای جهاد تبیین عنوان کرد و اظهار داشت: کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد. البته این شرایط از قبل قابل‌پیش‌بینی بود و رهبر معظم انقلاب آن را پیش‌بینی کرده بودند. متأسفانه در شرایط فعلی دشمنان اسلام و انقلاب به‌شدت روی ادراک و شناخت جامعه کار می‌کنند و از طریق راه‌اندازی جنگ روایت‌ها به‌دنبال این هستند که شناخت‌ها را نسبت‌به مسائل تغییر دهند.

نایب‌رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایط فعلی جامعه، به‌نظر می‌رسد بهترین کار همان‌طور که حضرت آقا فرمودند، جهاد تبیین است.

باید واقعیت‌ها و حقایقی که در سطح جامعه وجود دارد به‌درستی اطلاع‌رسانی و تبیین شود. به اعتقاد من خانواده بزرگ ایثارگران باید پرچم‌دار جهاد تبیین در جامعه باشند.

عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس یازدهم با اشاره به نقش و حضور ایثارگران در بزنگاه‌های تاریخی چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به‌نظر من باید برای ارزش‌های انقلاب اسلامی و کسانی که در راه پیروزی و تداوم انقلاب نقش داشته‌اند اولویت‌هایی قائل شد؛ چون پرچم‌دار دفاع از ارزش‌ها، ایثار و فداکاری، خانواده بزرگ ایثارگران بوده و هستند.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود متذکر شد: صاحبان اصلی کشور همه ملت بزرگ و فداکار ایران اسلامی هستند، اما ایثارگران اولویت اصلی را در این مورد دارا هستند.

بنابراین در راستای جهاد تبیین و بیان روایت‌ها دو راه دفاع مقدس، ایثار و فداکاری ملت ایران، جامعه بزرگ ایثارگران باید پرچم‌دار جهاد تبیین شوند و فلسفه انقلاب اسلامی و اهداف شهدا را برای نوجوانان و جوانان ما به‌خوبی بیان کنند تا روایت‌های ساختگی را که دشمنان به جامعه ارائه می‌کنند خنثی کنند.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور متذکر شد: در شرایط فعلی مهم‌ترین اولویت اصلی ما باید بحث جهاد تبیین و روشنگری و شناخت واقعی نسبت‌ به مسائل جامعه باشد. زیرا جوانان ما که دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند، تشنه ارائه ناب روایت‌های فداکاری و ایثارگری شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هستند.

نماینده ایثارگر مجلس یازدهم که خود از سرداران پرافتخار دوران دفاع مقدس است در پایان اظهار داشت: متأسفانه در شرایط کنونی کشور، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از حربه‌های مختلفی برای ناکارآمد نشان دادن مسئولان استفاده می‌کنند و تلاش می‌کنند آنچه که مدنظر آنان است را در قاب و لعاب شبکه‌های اجتماعی به خورد جوانان ما بدهند. بنابراین وظیفه مسئولان فرهنگی و جامعه ایثارگری تبیین صحیح و ارائه روایت درست از مسائل و موضوعات روز کشور است تا توطئه‌های خبیثانه ضدانقلاب نقش بر آب شود.

اینستاگرام
ما منکر جهاد تبیین نیستیم اما رفتار تحقیر آمیز با پرداخت صدقه 4500ت به جانبازان مظلوم معسربا این تورم سیاه انگیزه را برای خیلی کارها میگیره
قانون میگه دولت باید حداقل حقوق به جانبازان م
عسر بدون توجه به درصد پرداخت کند در بودجه 1401 مبلغ 5600ت باید می دادند که الان باید 6600ت می پرداختند
همیشه شاکر خدا باشیم هوالرزاق.این صدقه که شما میگویید برای خیلی ها ارزش معنوی دارد مخصوصا خانمها و.بانوانی که با تحصیلات بالا حاضر میشوند به واسطه خدمت رسانی با یک جانباز درب و داغون ازدواج کنند.آنها هم حقی دارند از این سفرهء گستردهء الهی. آنها را بحساب بیاوریم
سلام چهل سال مدال ایثارگری وجانباز دفاع مقدس و افتخار ما این است که برای حفظ ارزش ها و حفظ آرامش ودفاع از ناموس ملت ونگهداری از آب وخاک ایران عزیز باخود حمل کردیم وهرکجا می رسید برای نسلهای بعدی تعریف می کردیم ما چه کردیم بله درست است ما همه کارها را کرده ایم ولی حالا باید گفته ها را ثابت کنیم ومی کنیم چهل سال خودمان را قهرمانان ملی می دانستیم حالا وقت آن رسید یک بار دیگه ثابت کنیم ایثارگر تاوقتی که زنده است جانش برای خودش نیست برای حفظ نوامیس وآب وخاک ایران عزیز است وگوش به فرمان ولی امر خود هست پس تازنده ایم رزمنده ایم
لطفا اسم رزمندگان نبرید تو همه قوانین حقشون رو خوردین همه امکانات دادین جانباز بالای 25%
بسم الرب الحسین ،
بهتر از همه واقعا هستید، بسیاری از جانباز نماهای عزیز در تمام عرصه های جهاد طلایه دار و علمدار بوده اند ، لطفا با بازی با کلمات صورت مسئله را پاک نکنید
سی و اندی از دوران دفاع مقدس میگذرد که برخی مسئولان جهادی ایثارگر ستیز در برابر قوانین مصوب مقاومت کرده و هرچه سنگ و کلوخ است بر سر راه این عزیزان قرار میدهند، ایا بهتر نیست، اینگونه ،جهاد را به مسئولان محترم متذکر شوید
جانبازدفاع مقدس از ایران بزرگ
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi