شناسه خبر : 95268
یکشنبه 22 آبان 1401 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقال پیکر شهید «اسماعیلی» به اصفهان

سرهنگ «رضایی» گفت: انتقال پیکر شهید محسن اسماعیلی پُزوه به استان اصفهان انجام خواهد شد.

 

انتقال پیکر شهید اسماعیلی به اصفهانسرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در گفت‌وگویی با اشاره به خاکسپاری شهید محسن اسماعیلی به عنوان شهید گمنام در حوزه علمیه محمدیه قائمشهر اظهار داشت: هویت این شهید پس از ۳۹ سال در آبان ‌۱۴۰۰ از طریق آزمایش DNA شناسایی و درخواست مادر وی برای انتقال به اصفهان به کمیسیون انتقال پیکر شهید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فرستاده شد.

وی عنوان کرد: به تازگی درخواست انتقال پیکر شهید محسن اسماعیلی به اصفهان در این کمیسیون به تصویب رسیده و تاریخ انتقال وی به معراج شهدای تهران و خاکسپاری در شهر اصفهان متعاقبا اعلام خواهد شد.

‌«محسن اسماعیلی پُزوه» سال  ۱۳۴۵ در اصفهان به دنیا آمد و سرانجام ۲۳ تیر سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در شرق بصره به شهادت رسید و پیکر وی در سال ۱۳۹۷ پس از تفحص به عنوان شهید گمنام در حوزه علمیه محمدیه قائمشهر به خاک سپرده شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi