شناسه خبر : 95452
پنجشنبه 26 آبان 1401 , 15:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به قضایا سطحی ننگریم!

جانباز دفاع مقدس -  سلام؛ در جهان به هم پیوسته امروزی که کشورهای استکباری و غارتگر استعمار و استثمارگر با هم همدستند و دنیا را یک پیکره می دانند که خودشان به منزله سر و دیگران به منزله اسافل اعضایش هستند.

راه زیادی تا رسیدن به آن هدف غایی داریم و امام و رهبری و همه عقلا هم تأکید دارند که باید قوی شویم تا در این جنگل بتوانیم حرف خود را به کرسی بنشانیم.

ما همین که توانسته ایم مستقل و عزتمند شویم که این اصل و اساس پیشرفت و توسعه واقعی را اگرچه با زحمت و دیرتر باشد، باید ممنون جمهوری اسلامی و شهدا و رهبرانش باشیم.

الان می بینید که با تهاجم فرهنگی، دشمن از جوانان و نوجوانان ما برای خودش سرباز ساخته و از درون خانه هایمان با ما در جنگ است و می خواهد ابتذال و برهنگی و مرعوبیت را بر تمام ارزش های ما غلبه دهد.

باید هشیار باشیم و به قضایا سطحی ننگریم. الان جنگ احزاب است و مقاوت اصلی در این جنگ معنا پیدا می کند. باید بر این شیاطین و شیطان زده ها که جنگ جهانی رسانه ای و فرهنگی را علیه ما به عنوان آخرین حربه راه انداخته اند، پیروز شویم تا بتوانیم آسوده تر به سوی آرمان های والای خود پیش برویم.

قاعدتا حق بر شیطان و ارزش های بلند اسلامی و انسانی بر ابتذال و پوچ گرایی پیروز است و حتی در این مسیر نفس مبارزه خود پیروزی است و رفتن رسیدن است!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi