شناسه خبر : 95880
یکشنبه 13 آذر 1401 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بعد پدر، ما را تنها نگذارید

فرزند جانباز۷۰٪ - من فرزند جانباز ۷۰٪ ۲دست قطع و ۲چشم نابینا هستم. پدرم دست نداشت نون از تو سفره برداره و چشم نداشت نون از تو سفره پیدا کنه. مادرم ۴۰ سال و خودم از ۱۴سالگی غذا ب مانند یک نوزاد به دهان او می دادیم.

 الان مدتی است به مقام شهادت نایل گردیدند و از طرفی یک برادر استثنایی هم داریم که زندگی رو بیش از حد برای ما سخت کرده است علاوه بر آن کهولت سن مادر نیز کار را بیش از آن چیزی که فکرش رو می کردم برای ما سخت کرده است.

 ما موندیم با یک حقوق ۷میلیونی و وام هایی که پدر ضامن بودند. این حقوق کفاف امرار معاش هم نیست، چه برسه به زندگی عادی. تو رو به روح رسول ا... تجدیدنظری کنید.

 یک زوج معمولی بعد از دست دادن همسر و یک زندگی بی دغدغه مزایای خود را دریافت می کنند اما همسر جانباز و فرزندانش که ما باشیم ۴۰ سال با بی خوابی و بااسترس زندگی رو تجربه کردیم.

 واقعا این حق نیست که بعد شهادت پدر هیچی نذارید کف دست ما و بگید خدا رحمتش کنه. طبق نظر کارشناسان شما نگهداری از یک جانباز حداقل۵۰ میلیون هزینه نیاز داره که در آسایشگاه نگهداری بشه. در صورتی که همسران جانباز این کار رو بی منت و با افتخار تمام انجام داده اند.

خواهشمندیم از مقامات مسئول که این حق نگهداری رو که کمکی بوده برای زندگی این قشر ضعیف، کما فی السابق برقرار باشد.

اینستاگرام

خدا را شکر می کنیم که در این ایام مسئولیتی نداریم که ببینیم این گونه خانواده ایثارگران درد و رنج می کشند. چون با دیدن این صحنه ها هزاران بار می مردیم که مسئولیت رسیدن به امور ایثارگران در دست ماست اما توان رسیدگی آن از عهده ما خارج است.
خدا به مسئولان یک خواب راحت بی دغدغه عطا بفرما تا نیازی به مصرف داروی آرامبخش برای خواب راحت را نداشته باشند.
حاج بهروز ساقی عزیز ،و بچه های گرانقدر فاش با عرض سلام و درود خدا بر شما اجرتان با حق خواهشآ درد دل خانواده محترم شهید را که دل هر سنگی را بدرد میاره، بار دیگر در صفحه اصلی بار گذاری فرمائید شاید گره مشکلات شان با دست بی غل وغش شما عزیزان گشوده شود با همت یک مسعول دلسوز چون فاش می گوئی و از گفته خود دلشادی ، بنده عشقی از هردوجهان ازادی
قابل توجه مسئولان ووزیران شعار یک جو غیرت و یک یاد آوری ۸سال جنگ نا برابر و یک چشم بینا درمقابل این همه ظلم در حق بچه های جنگ که به چنین روزی افتادن که بعد از شهادت نیز نتوانند از دست آقایان انقلابیون انقلابی تر روحشان در آرامش باشد باکری روحت شاد درحین رفتن به عملیات امروز راپیش بینی کردی ،منم کز مهنت دیگران بی غمم، نشاید که نامم نهند .....، سالروز شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا .س.به تمام بچه های فاطمی فاش وکل خانواده ایثارگران تسلیت باد امید که ایشان مشگل گشای عزیزان بوده باشد
عزیزم‌ فرزند دلاور قهرمان تخریبچی سلام نگران نباش توهم خدایت را داری انشآالله به یاری پروردگار به زودی حل مشگل شوید خدا عمر با عذت به شما وما در گرامیتان عنایت فرماید که یک عمر پرستار و چشم و چراغ شهید گرامی بودید هر چند به سختی ولی با جان دل خدمت نمودید ولی مطمئن باشید بی جواب نمی ماند ،گر نگهدار شما آنست که من میدانم ، شیشه را در بقل سنگ نگه می دارد،
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi