شناسه خبر : 96892
چهارشنبه 14 دي 1401 , 09:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فکر می‌کردید یک روز با عراقی‌ها جلوی دشمن مشترک بجنگیم؟

در بحبوحه حمله داعش، حاج قاسم به یکی از فرماندهان جبهه مقاومت گفت: اصلاً فکرش را می‌کردی یک روز با همان ارتش عراقی که می‌جنگیدیم، در کنار هم مثل برادر باشیم؟ فکر می‌کردی روزی این گونه در کنار بچه‌های حشدالشعبی قرار بگیریم؟

جان فدا| حاج قاسم: فکر می‌کردید یک روز با عراقی‌ها جلوی دشمن مشترک بجنگیم؟

سردار امین شریعتی، یکی از فرماندهان میدانی جبهه مقاومت در خاطره‌ای از حاج قاسم بعد از گذشت سال‌ها از دفاع مقدس بیان داشت: روزی در عراق خدمت حاج قاسم و ابومهدی المهندس بودم. گفت‌وگوهای مفصلی کردیم. آن روز حاج قاسم در بین صحبت‌ها به من گفت: امین! واقعاً فکر می‌کردی با این همه مشکلاتی که ما در جنگ داشتیم و در دوره صدام با ارتش عراق در جنگ بودیم، یک روز این طور با هم در عراق باشیم؟

 اصلاً فکرش را می‌کردی یک روز با همان ارتش عراقی که می‌جنگیدیم، در کنار هم مثل برادر باشیم؟ فکر می‌کردی روزی این گونه در سامرا بیاییم و برادرانه با همان ارتش در کنار بچه‌های حشدالشعبی قرار بگیریم و با هم برای امنیت و آسایش و رفاه زائران امام حسین (ع) برنامه‌ریزی کنیم؟ باورت می‌شد یک روز حماسه اربعین به این شکل اتفاق بیافتد؟

تصور می‌کردی که میلیون‌ها زائر ایرانی در سامرا با این استقبال گرم و صمیمانه اهالی این منطقه مواجه شوند؟ این‌ها همه الطاف الهی هستند که از برکت امام و خون شهدا به ما هدیه شده، باید قدرشناس باشیم و با تمام وجود از این همه لطف و عنایت و برکت حراست کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi