شناسه خبر : 97939
سه شنبه 18 بهمن 1401 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح ساختمان اداری بنیاد شهید چالدران

 

افتتاح ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چالدران

ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چالدران با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی افتتاح شد.
 حجت‌الاسلام والمسلمین داود میرزایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در آیین افتتاح ساختمان اداری بنیاد چالدران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 12 هزار شهید والامقام آذربایجان غربی و تبریک 44مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشورمان به دستاوردهای مهم و بزرگی دست یافته که باید همه این موفقیت‌ها برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.
وی با اشاره به لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان افزود: شهدا و آرمانهای شهدا را باید برای نسل جوان بشناسانیم تا بدین‌گونه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده منتقل شود چرا که حاج قاسم سلیمانی‌ها در دل همین جوانان نهفته‌اند که باید با آگاهی و شناسایی سربازان آینده امام زمان (عج) شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی با بیان اینکه این انقلاب الهی است و خوشا به حال کسانی که تا آخر پای آرمانهای انقلاب و نظام ایستاده‌اند، اظهار داشت: کاری که برای خداست خستگی ندارد، آیت‌الله رئیسی بدون خستگی و با قدرت تمام به پیش می‌رود و همه ما باید در این راه پیشرفت کشور او را همراهی کنیم.
وی عنوان کرد: مردم باید بدانند که داعش در همین نزدیکی‌ها و کشورهای نزدیک عراق و سوریه جنایت‌های زیادی انجام داده اما نباید فراموش کنند قبل از انقلاب و اوایل انقلاب هم دموکرات و کوموله کم از داعش نداشتند و با روی کار آمدن انقلاب اسلامی تمام این ظلم‌ها و ستم‌ها پایان یافت.
وی با بیان اینکه ما وارثان شهدا هستیم و وظایف سنگینی در قبال خانواده‌های شهدا داریم اضافه کرد: اجرای طرح سپاس گامی اساسی در تکریم خانواده‌هی معظم شهداست.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین داوود میرزایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدزاده امام‌جمعه چالدران، عبداله‌نژاد فرماندار شهرستان و جمعی از روسای ادارات چالدران حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi