شناسه خبر : 98234
دوشنبه 01 اسفند 1401 , 08:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دهمین سالگرد شهید «حسن شاطری» برگزار می‌شود

دهمین سالگرد شهید «حسن شاطری» برگزار می‌شود

آیین گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام «حسن شاطری»، ۲۷ بهمن‌ماه در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیین گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام «حسن شاطری»، پنجشنبه، 27 بهمن‌ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) پس از اقامه نماز و مغرب در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.

سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی سخنران این مراسم خواهد بود و حبیب عبداللهی هم به ستایشگری اهل‌بیت می‌پردازد.

شهید حسن شاطری معروف به «حسام خوشنویس» در آخرین مسئولیت خود عهده‌دار معاونت مهندسی سپاه قدس بود.

پس از جنگ 33 روزه و آسیب به جنوب لبنان و مناطق شیعه‌نشین، وی رئیس ستاد بازسازی لبنان شد. بازسازی و تعمیر پل‌ها و جاده‌های آسیب‌دیده در جنگ و ساخت اماکن فرهنگی و مذهبی برای شیعیان و مردم لبنان، و ساخت بوستان‌ها برای کودکان جنگ‌زده لبنان از اقدامات با برکت این شهید بزرگوار بود.

 

این سردار رشید اسلام 24 بهمن‌ماه 1391 و در مسیر دمشق به بیروت به‌منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

منبع: خبر گزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi