شناسه خبر : 98555
دوشنبه 15 اسفند 1401 , 11:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایشگاه کتاب جلوه محبوب در خانه فرهنگ تلاش برگزار می شود

مراکز فرهنگی هنری منطقه نوزده، کتابخانه تلاش به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از...

فاش نیوز - کتابخانه تلاش به مناسبت  فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) نمایشگاه کتاب "جلوه محبوب" را برپا می کند.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه نوزده، کتابخانه تلاش به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و سیره امام زمان (عج) در امور مختلفی مانند سیره تربیتی، اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و ...نمایشگاه کتاب "جلوه محبوب" را در تاریخ 16 اسفند از ساعت 9 تا 17 برگزار می کند.
در این نمایشگاه، بیش از 100 عنوان کتاب از مجموعه آثار ادبی و پژوهشی با موضوع مهدویت، آموزه های مهدوی، رمز ظهور، زندگی حضرت مهدی (عج) در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی خانی آبادنو، بلوار میلاد، خیابان شهرداری، خانه فرهنگ تلاش مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 55511125 تماس بگیرند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi