شناسه خبر : 99267
یکشنبه 20 فروردين 1402 , 09:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حدیثی درباره حجاب که شخص اول مملکت را زیر سوال برد!

فاش نیوز - شهید منتظرالقائم به خاطر مبارزات انقلابی توسط ساواک دستگیر شده بود و می‌دانست هر حرفی بزند که ساواک خوشش نیاید چه عواقب و شکنجه‌هایی را در پی خواهد داشت.

حدیثی درباره حجاب که شخص اول مملکت را زیر سوال برد!

به گزارش خبرگزاری فارس، شهید محمد منتظرالقائم فرمانده سپاه یزد بود که در واقعه طبس به شهادت رسید. واقعه‌ای که آمریکا تلاش کرده بود تا با یک عملیات نظامی در ایران جاسوسان خود را که در بند دانشجویان پیرو خط امام بودند آزاد کند، اما امداد غیبی این توطئه‌شان را زمین زد.

شهید منتظرالقائم پس از این حادثه به منطقه رفته بود که در سال ۵۹ به شهادت رسید. آنچه می‌خوانید خاطره‌ای است کوتاه از این شهید که موضعش در مورد حجاب را بیان می‌کند؛ آن هم زمانی که در موقعیت حساسی قرار داشته است. 


شهید محمد منتظرالقائم نفر وسط در تصویر

شهید منتظرالقائم به خاطر مبارزات انقلابی توسط ساواک دستگیر شده بود و می‌دانست هر حرفی بزند که ساواک خوشش نیاید چه عواقب و شکنجه‌هایی را در پی خواهد داشت.

در یکی از جلسات بازجویی مأمور ساواک از او پرسیده بود: نظرت در مورد حجاب چیه؟ محمد گفته بود: من کە نظری ندارم، باید از روحانیت پرسید! من فقط یک حدیث بلدم کە هرکس همسرش را بی‌حجاب در معرض دید دیگران قرار دهد بی‌غیرت است و خداوند او را لعنت می‌کند.

ساواکی که کنایه او را متوجه می‌شود، می‌پرسد: شاه را می‌گویی؟ شهید منتظرالقائم خنده‌ای می‌کند و می‌گوید: من فقط حدیث خواندم.

اینستاگرام
بیمه دی جانبازان....وای بحال ما جانبازان ک بیمه دی هزینه یک مولتی ویتامین ایرانی را قبول ندارد و باید پزشک معتمد نظر بده برای یک داروی ۲۰ تومنی باید دوبرابر هزینه رفت و آمد کنم تا یک قلم داروی ساده ایرانی رو بگیرم..آیا بدهند.. آیا ندهند....ببببببببببیمه دددددددددددددی چکاااااااار کردی.....فاش نیوز تو رو خدا پین کن این خبر رو.....بیچاره شدیم..مریضی امسال خبری نیست همه اجبارا سالمیم...اااای دااااد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi