شناسه خبر : 99327
سه شنبه 22 فروردين 1402 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس‌قوه قضائیه:

در بحث عفاف و حجاب همه ملزم به رعایت قانون هستند

فاش نیوز - رئیس‌قوه قضائیه گفت: همگان باید خود را ملزم به قانونمداری و رعایت الزامات قانونی بدانیم و مواردی نیز که در این مقوله مرتبط با قوه قضائیه و سایر دستگاه‌هاست، با تدبیر و قوت انجام خواهد گرفت.
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست شورای عالی قوه قضائیه با اشاره تاکیدات رئیس‌جمهور ناظر بر اعلام برنامه دولت برای تحقق شعار سال، بار دیگر به تمامی مسئولان قضایی دستور داد به محض اعلام برنامه‌های ضد تورمی از سوی مسئولان اقتصادی در راستای کمک به دولت و برنامه‌های آن برای مهار تورم و رشد تولید، از هیچ مساعدت و حمایتی دریغ نورزند و در این راستا با توجه به اهمیت بالای موضوع، بیش از آنچه که تکلیف اداری است، عمل کنند. محسنی اژه‌ای در ادامه به تمامی مراجع ذی‌ربط قضایی دستور داد تا آمادگی لازم را برای همکاری و حمایت از اجرایی شدن سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی و مقولات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و موضوع حجاب داشته باشند.
وی در همین راستا بر حمایت از نیرو‌های انتظامی و امنیتی در راستای شناسایی جریان‌های وابسته و مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه که اهداف خاصی را در قضیه ناهنجاری‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، تاکید کرد.
رئیس‌دستگاه قضا با اشاره به روند مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی افزود: همگان باید خود را ملزم به قانونمداری و رعایت الزامات قانونی بدانیم و مواردی نیز که در این مقوله مرتبط با قوه قضائیه و سایر دستگاه‌هاست، با تدبیر و قوت انجام خواهد گرفت.
دستور برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر
در ادامه اژه‌ای با اشاره به سفر هیئت عالی قضایی به استان البرز در پنجشنبه گذشته و مصوبات این سفر، بر توجه ویژه در راستای عملیاتی شدن این مصوبات تاکید کرد و عمل مسئولان به وعده‌ها و اهتمام آنها به اجرایی شدن مصوبات را بالاترین امیدبخشی برای مردم دانست. 
وی با اشاره به ضرورت ساماندهی زندان‌های مستقر در استان البرز به منظور رفاه حال ساکنان و مردم این استان، به رئیس‌سازمان زندان‌ها دستور داد تا تمهیدات و مقدمات لازم را برای تعطیلی زندان رجایی‌شهر و اقدامات متعاقب بعدی صورت دهد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi