شناسه خبر : 99694
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1402 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زندگی‌نامه پنج شهید سازمان اداری و استخدامی منتشر می‌شود

فاش نیوز - مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید گفت:امسال کتاب زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهیدان علی‌اکبر سلیمی جهرمی، حسن اثنی عشری، علی ولدی، صدرالدین نوری‌نژاد و محمدحسین موحدین توسط نشر شاهد چاپ و منتشر خواهد شد.

 

زندگی‌نامه پنج شهید سازمان اداری و استخدامی منتشر می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید با اشاره به برگزاری نمایشگاه اسناد شهدای دولت در سال جاری با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: طی دیدار با دکتر قاسم علی‌اکبری مشاور ایثارگران سازمان اداری و استخدامی کشور مقرر شد در هفته دولت، اسناد شهدای دولت طی نمایشگاه تخصصی در معرض دید عموم گذاشته شود.

وی روحیه ایثار را موتور پیشران و اهرمی اثرگذار در افزایش بهره‌وری در سیستم دولتی کشور ارزیابی کرد و افزود: در تفاهم‌نامه منعقد شده با دکتر سیدعلی تفرشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اداری و استخدامی کشور مقرر شده است در تبیین مفاهیم و شاخص‌های کارآمدی روحیه ایثار و فداکاری در سیستم دولتی کشور فعالیت‌های رسانه‌ای و پژوهشی صورت گیرد.

وی انتشار کتاب شهدا برای پنج شهید معظم سازمان اداری و استخدامی کشور را از دیگر فعالیت‌های مشترک برشمرد و گفت: امسال کتاب زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهیدان علی‌اکبر سلیمی جهرمی، حسن اثنی عشری، علی ولدی، صدرالدین نوری‌نژاد و محمدحسین موحدین توسط نشر شاهد چاپ و منتشر خواهد شد.

نریمانی یادآور شد: ثبت و ضبط خاطرات و تاریخ شفاهی جانبازان شاغل سازمان اداری استخدامی از دیگر فعالیت‌ها است. بر اساس دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امسال تاریخ شفاهی جانبازان عزیز نیز ثبت و ضبط خواهد شد که ثبت خاطرات جانبازان شاغل سازمان اداری و استخدامی کشور با اولویت انجام خواهد شد.

وی انجام دیدار مشترک با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را در قالب طرح سپاس از دیگر مفاد تفاهم‌نامه برشمرد و تأکید کرد: مقرر شد خانه موزه شهید رجایی با هماهنگی مشاور امور ایثارگران سازمان اداری و استخدامی مورد استفاده قرار گیرد و برنامه‌های فرهنگی در این خانه موزه پیش‌بینی و اجرا شود.

همچنین در جریان بازدید مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از کتابخانه تخصصی سازمان اداری و استخدامی، مقرر شد کتاب‌های تخصصی حوزه ایثار و شهادت به این مجموعه اضافه شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi