شناسه خبر : 99986
پنجشنبه 21 ارديبهشت 1402 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گرامیداشت شهدای مخابرات ایلام

دیدار مدیرکل بنیاد شهید استان و مدیر مخابرات ایلام با خانواده شهدا

شـهدای عزیز ایران اسلامی در روزهای سـخت با جان‌فشانی و از خودگذشتگی خود از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های ناب اسلامی دفاع کردند

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و هیات همراه با خانواده های شهدای مخابرات استان، دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش خبرنگار ما از ایلام، در راستای طرح سپاس، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام و هیات همراه با خانواده های شهدای مخابرات استان، شهیدان احمد نریمانی و محمد مراد رضاییان "دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام ضمن تبریک روز مخابرات به خانواده های معظم شهدای مخابرات استان اظهار داشت: عاقبت بخیری همه ما حرکت در امتداد راه شهداست؛ چرا که شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و خانواده آنان نیز باید مورد احترام همه اند.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام که سید شهاب نبی پور مدیر کل اداره مخابرات استان وی را همراهی می کرد در این دیدار خاطرنشان کرد: شـهدای عزیز ایران اسلامی در روزهای سـخت با جان‌فشانی و از خودگذشتگی خود از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های ناب اسلامی دفاع کردند و امروز خدمت به خانواده‌های این شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز توفیق بزرگیست که نصیب ما شده است.

همچنین در این دیدار یاد و خاطره شهیدان احمد نریمانی، کارمند اداره مخابرات شهرستان مهران که بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل شده است و شهید محمدمراد رضاییان، کارمند اداره مخابرات استان که در حین انجام وظیفه، در بمباران هوایی دشمن بعثی و بر اثر اصابت ترکش بمب به درجه رفیع شهادت نائل شده است، گرامی داشته شد.

اینستاگرام
بیشتر فسادهای اداری...
از گوشی های شخصی سرچشمه می‌گیرد!
استفاده گوشی در ساعات اداری، برای کلیه کارکنان کلیه ادارات ها ممنوع باشد.
وقت کار، حق الناس است.
ادارات عقیدتی، زحمت بکشند و از حق الناس به کارکنان ادارات مربوطه، آموزش بدهند.
اگر روزی بشریت جامعه جهانی، به حق الناس پی برد و بقول امروزی ها، حقوق بشر...
و به آن عمل کردیم.
آنروز روز بی‌گناهی ست.
اکثر گناهانی که انسان‌ها مرتکب میشوند،،، یا از بی اطلاعی از حقوق جامعه است!
در غیر اینصورت،، عمد است!
که عمد،، هم جرم است،، هم گناه...!!!
(به حق خود قانع باشیم و به حقوق دیگران تجاوز نکنیم.)
جهان گلستان می‌شود.
موفق باشید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi