شناسه خبر : 101786
سه شنبه 20 تير 1402 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمات پرداخت تسهیلات ضروری ایثارگران الکترونیکی شد

فاش نیوز - خدمات پرداخت تسهیلات ضروری و عقود مبادله‌ای به صورت الکترونیکی به ایثارگران مشمول ارائه می‌شود.

 

خدمات پرداخت تسهیلات ضروری و عقود مبادله‌ای ایثارگران الکترونیکی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اداره کل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران زمینه اقدام عملی ارائه خدمات مربوط به پرداخت تسهیلات ضروری و عقود مبادله‌ای که پیش‌تر به‌صورت حضوری و صدور انواع معرفی نامه‌ها و مکاتبات مختلف انجام می‌پذیرفت را به‌صورت کاملاً الکترونیک و درگاه وب فراهم آورده است.

این فرایند هم‌اکنون تنها با ارسال پیامک به واجدان شرایط و به‌صورت غیرحضوری و خودکار و با حداقل زمان در حال انجام است که نتایج و دستاورد‌های مطلوبی در پی داشته است.

گسترش ارائه خدمات الکترونیک به ایثارگران موجب کاهش محسوس مراجعات حضوری و به دنبال آن حذف مکاتبات زائد و هزینه‌های اضافی، امکان ارائه خدمات از راه دور در کوتاه‌ترین زمان ممکن و جلوگیری از اتلاف وقت، مکانیزه و الکترونیکی شدن فعالیت‌های تکراری اداری و سرعت بخشیدن پاسخگویی، بهبود بهره‌وری سازمان، کاهش تردد‌های بی‌مورد شهری، دسترسی سریع، آسان و به موقع جامعه ایثارگری به اطلاعات و خدمات مورد نیاز در تمامی روز‌های سال و افزایش سلامت اداری و کاهش فساد اداری از طریق شفاف‌سازی فرایند‌های اداری و سازمانی با الکترونیکی شدن آن‌ها از جمله این دستاورد‌ها است.

از دیگر دستاورد‌های ارائه خدمات الکترونیک می‌توان به بی‌نیازی جامعه ایثارگری از پیگیری امور خود در مراکز استان‌ها و افزایش میزان رضایتمندی ایثارگران اشاره کرد.

مراحل الکترونیکی شدن کامل فرایند پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران نیز در دست اقدام است که در آینده نزدیک این برنامه نیز عملیاتی خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi