شناسه خبر : 102564
دوشنبه 16 مرداد 1402 , 16:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در جریان رژه باشکوه انقلابیون یمن

وزیر دفاع یمن: انقلاب اسلامی‌مان در آمادگی بسیار بالایی قرار دارد

فاش نیوز - وزیر دفاع دولت یمن در جریان برگزاری رژه نظامی ارتش یمن تاکید کرد که نیروهای مسلح و نیروهای انقلاب اسلامی یمن در سطح کل منطقه از نظر آموزشی در آمادگی بسیار بالایی قرار دارند.
نظامیان یمن با برگزاری رژه‌ای باشکوه، توان و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند. براساس گزارش المسیره، رژه نظامی باشکوه و رزمایشی با گلوله جنگی با انواع سلاح‌های سبک، متوسط ​​و سنگین و با پشتیبانی و حضور چتربازان عضو نیروهای گارد جمهوری و نیروهای ویژه منطقه مرکزی نظامی یمن در استان مأرب برگزار شد. در جریان این رژه و اجرای رزمایش، نیروهای نظامی یمن توانستند مواضع دشمن فرضی را تخریب و به وسیله چتربازان آن را محاصره کنند. در این رژه نظامی، «محمد ناصر العاطفی» تاکید کرد که نیروهای انقلاب اسلامی یمن و نظامیان ارتش این کشور در سطح کل منطقه از نظر آموزشی، صلاحیت، تسلیحات و آمادگی با حمایت، عنایت و پیگیری مستمر عبدالملک الحوثی، رهبر انقلاب در آمادگی بسیار بالایی قرار دارند و مردم یمن و نیروهای مسلح آن توانستند کارهای بزرگ و پیروزی‌های باشکوهی را به دست آورند که مایه افتخار و سربلندی است.
وزیر دفاع یمن افزود: «ما در نیروهای مسلح یمن برای به دست آوردن منافع و پیاده‌‌سازی استراتژی‌های مختلف ثابت قدم هستیم که مهم‌ترین آنها دستیابی به ابزارها و روش‌هایی است که به جهش‌های کیفی و گام‌های پیشرفته کمک می‌کند و نیز داشتن آمادگی رزمی بالا برای مقابله با تهدیدهای فعلی است.» وزیر دفاع یمن بر اهمیت صلاحیت علمی نظامی، تشدید آموزش و حرکت به سوی تکمیل توسعه صنایع و توانمندی‌های نظامی تاکید کرد تا همه نیازهای نیروهای مسلح از نظر قدرت بازدارنده راهبردی تامین شود به نحوی که یمن قدرتی را در اختیار داشته باشد که از حاکمیت ملی آن دفاع کند. وی خاطرنشان کرد که رهبری و ارتش یمن در مرحله کاهش تنش قرار دارند و برای گزینه صلح آماده هستند و در عین حال همچنان استحکام و قدرت سلاح بازدارنده را در اختیار دارند.
العاطفی افزود، صلح شرافتمندانه فقط با قدرت و عزت برقرار می‌شود و اخیراً نشانه‌هایی از امید به دستیابی به موفقیت دیده شده است و نیروهای متجاوز متوجه شده‌اند که صلح مبتنی بر صنعا است و صنعا همه کلیدهای صلح شرافتمندانه مبتنی بر برابری، احترام به تصمیمات یمن و حاکمیت ملی را در اختیار دارد. وزیر دفاع یمن تصریح کرد که رهبری انقلابی و سیاسی این کشور از تلاش‌ها برای برقراری صلحی همه‌جانبه و عادلانه استقبال کرده و هیچ‌گونه طفره رفتن، مانور و تأخیر متجاوزان در اجرای آنچه در مورد حقوق و مطالبات مشروع مردم یمن بر سر آن توافق شده، پذیرفته نیست.
سرلشکر العاطفی مجدداً به رژیم‌های سعودی و اماراتی توصیه کرد که مطمئن باشند هرکس به دیوار آمریکا و انگلیس تکیه کند محکوم به فروپاشی و شکست است.
در جریان بیش از هشت سال تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن، صدها هزار یمنی کشته و زخمی شدند و دهها میلیارد دلار به اقتصاد این کشور خسارت وارد شد، با این حال یمنی‌ها همچنان بر آمادگی بالای خود در برابر تجاوزات تاکید دارند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi