شناسه خبر : 102591
چهارشنبه 18 مرداد 1402 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احکام مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تغییری نمی‌کند

فاش نیوز - عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: با رأی کمیسیون تلفیق هفتم توسعه تمامی مواد مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه برای برنامه هفتم توسعه تنفیذ شد.

خدا‌بخشی: احکام مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تغییری نمی‌کند

فاطمه رحمانی عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند که احکام برنامه ششم توسعه درباره ایثارگران در برنامه هفتم نیز تنفیذ شود.

وی افزود: دولت در لایحه برنامه هفتم هیچ حکمی را درباره ایثارگران در نظر نگرفته بود و تا زمانی هم که دولت بخواهد برای این منظور لایحه بدهد، زمان زیادی سپری خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار کرد: بر همین اساس اعضای کمیسیون مصوب کردند تا احکام قانون برنامه ششم توسعه در حوزه ایثارگران به برنامه هفتم نیز تنفیذ شود.

همچنین محمد خدا‌بخشی عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی دیگری با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز (سه‌شنبه 17 مرداد) کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، گفت: با رأی کمیسیون تلفیق هفتم توسعه، تمامی مواد مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه برای برنامه هفتم توسعه تنفیذ شد.

منبع: فارس
اینستاگرام
حسن نوروزی که گفت برنامه هفتم بهتر از ششم شده
پس این دولت انقلابی برای رفع مشکلات ایثارگران چگونه هیچ برنامه جدیدی نداده و همش در بوق و کرنا خدمات دهی به ایثارگران را مطلوب اعلام می کند،،،به این نتیجه می رسیم که می خواهند بقول خودشان زیاده خواهان را جمع و جور کنند تا جامعه را مطلوب تر نشان دهند،،،وای اگر از پس این روز وزمان وقت دیگری اید،،،،،،،
یعنی هیچ پیشرفتی حاصل نشده...!
به روز رسانی نشده ایم...!
برنامه ششم + برنامه هفتم بشود، متضرر میشوید؟!
متأسفم...
فکر میکردم که عقب گرد فقط مختص نظام جمع است!!!
بجای قدم رو،،، عقب گرد.....!!!!!
درجا قدم رو هم داریم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi