شناسه خبر : 104219
شنبه 15 مهر 1402 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش نگین آفرینش با هدف تقدیر از خانواده ایثارگران برگزار شد

همایش نگین آفرینش با هدف تقدیر از خانواده ایثارگران برگزار شد

فاش نیوز - معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهادریاست جمهوری گفت: ملت ایران قله‌های افتخار را همچون دوران دفاع مقدس فتح خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، محسن منصوری؛ معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در همایش "نگین آفرینش" که همزمان با هفته وحدت، به همت امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در تهران برگزار شد، با تبریک ایام‌ ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) گفت: صدها هزار جانباز و شهید این نظام مقدس محصول فرهنگ ایثار و شهادت است که این رشادت‌ها افتخار ماست و از برکت همین مجاهدت‌ها، ملت ایران قله‌های افتخار را همچون دوران دفاع مقدس فتح خواهد کرد.

وی افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس بدون تعارف، تکلیف ماست.

معاون اجرایی رییس جمهور که در جمع خانوادگی ایثارگران نهاد ریاست جمهوری حضور داشت با تاکید بر حفظ بنیان خانواده اظهار داشت: باید دقت داشته باشیم که اگر مبانی فکری در کانون خانواده به انحطاط کشیده شود، همین مبانی با سرعت بیشتر، یک جامعه را تضعیف و به انحطاط بیشتر خواهد برد.

وی با تجلیل از محور مقاومت در عرصه‌های مختلف جهاد و منکوب نمودن رژیم غاصب صهیونیستی خاطرنشان کرد: گاهی ممکن است دشمن نیز پیروزی ظاهری به دست بیاورد اما یقین داریم که یک امرظاهری موقت است، چرا که این وعده الهی است که حق بر باطل پیروز و غالب است لذا می‌بینیم که در کشور ما با وجود تمام مشکلات به فضل الهی ارکان کشور و مجموعه قوا در کنار ملت محکم ایستاده‌اند تا مسیر نظام با عزت طی شود و بحمدلله با وجود تمام مشکلات، در بسیاری از شاخص‌های کشور رو به پیشرفت هستیم.

در ادامه روح الله بیات؛ مسئول جدید امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با تشریح برنامه‌های آتی این واحد و اهتمام در خدمت رسانی به خانواده‌های معزز ایثارگران ابراز امیدواری کرد که با اتحاد، گام‌های اثرگزاری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از جایگاه ویژه خانواده ایثارگران نهاد ریاست جمهوری برداشته شود.

گفتنی است که همایش بزرگ"نگین آفرینش" با الهام از فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که شهدا را نگین این انقلاب شکوهمند نامیدند، برای اولین بار به همت امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با حضور حدود هشتصد نفر از خانواده‌های ایثارگران این نهاد به صورت بسیار باشکوهی برگزار شد.

در این نشست صمیمی که با ویژه برنامه‌هایی همچون اکران فیلم سینمایی غریب، برنامه‌های فرهنگی ورزشی متنوع، حضور مربی برتر تربیتی کودک و نوجوان استان تهران و... برگزار شد از حجت الاسلام پرویز ولی زاده مسئول سابق امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری، اصغر نقی زاده جانباز دفاع مقدس و هنرمند خوب کشورمان، همچنین محمد انصاری فوتبالیست کشورمان به جهت فعالیت‌های هنرمندانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توسط محسن منصوری؛ معاون رییس جمهور و مسئول نهاد ریاست جمهوری و روح الله بیات؛ مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری تقدیر شد.

در پایان این همایش نیم روزی به کلیه ایثارگران حاضر در همایش، هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi