شناسه خبر : 105229
یکشنبه 14 آبان 1402 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هولوکاست، هولوکاست است چه در غزه و باز هم در غزه!

فاش نیوز - حالا که موضوع حقوق بشر یک استاندارد واحد ندارد و تفسیر سلیقه‌ای و دوگانه و گاه چندگانه محافل حقوق بشری تضمین‌کننده اقدامات و جنایات رژیم‌های مثل رژیم غاصب صهیونیستی است و این سازمان‌ها قدرت بازدارندگی و اعمال سیاست مؤثر بر رفتار این جنایتکاران ندارند؛ بیایید ما هم فرض را بر این بگذاریم؛ تاکید می‌کنم، فرض را براین بگذاریم، که موضوع «هولوکاست» با همین روایتی که صهیونیست‌ها از آن دارند به وقوع پیوسته است.
نتانیاهو بعد از عملیات «طوفان الاقصی» و بازخوردهای بین‌المللی آن، طرفداران فلسطین، حماس و ایران را به فاشیسم و نازیسم بودن متهم کرد و بارها در محافل رسانه‌ای عنوان داشت که اقدام طرفداران مردم غزه در سرتاسر جهان، و جانبداری آنها از اقدامات حماس یک اقدام نازی‌گونه و ضد یهود است که با عملیات روانی در فضای مجازی توسط ایران در جهان صورت می‌گیرد.
فارغ از قضاوت، اصلا همین گفته نتانیاهو کودک‌کش را هم، فرض بر آن بگیریم که درست است و اصلا نازیسم و فاشیسم دو گرایش و پدیده مذموم هستند که اگر از سوی هر کس رخ بدهد می‌تواند تعبیر به اقدام ضد بشری شود و نازی بودن و فاشیست بودن دو صفت نکوهیده‌ای هستند که نباید کسی که داعیه‌دار انسانیت است دارای این‌گونه صفات رذیلانه باشد.
با این مقدمه باید بازگردیم به اصل فعل مورد اعای صهیونیست‌ها و موضع هولوکاست و نیز موارد ادعایی آنها درخصوص اقدامات نازی‌ها که در کل، دو موضوع به‌صورت برجسته از سوی آنها همواره در طول تاریخ بعد از جنگ جهانی دوم مطرح بوده است.
موضوع اول، بحث نسل‌کشی قوم یهود و موضوع دوم که ذیل موضوع اول قرار می‌گیرد، شدت در قساوت این نسل‌کشی و کشتار است که معروف به کوره‌های آدم‌سوزی شده- و مطابق ادعای صهیونیست‌ها که در مجامع غربی قابل تحقیق و تفحص هم نیست و حتی جنبه جرم‌انگارانه‌ای نیز دارد- میزان خشونت و ضدیت صورت گرفته در این کوره‌ها آنچنان جایتکارانه بوده که در نهایت امکان ادامه حیات از قوم یهود در اروپا سلب می‌شود و آنها مجبور به کوچ دسته‌جمعی به سرزمینی غیر از آن سرزمین که در آنجا به آنها ظلم شده می‌شوند و قاعدتا ظالم نیز که همان هیتلر و حزب نازی بوده از آنچه به‌وقوع پیوسته می‌توانسته به نسبت نتایج حاصل راضی باشد.
در این میان بگذریم از آنچه گروه مثلا مظلوم(یهودی‌ها) خود، در همان ابتدای کوچ، ظلم بزرگی را مرتکب می‌شوند و سرزمینی را غصب می‌کنند و گروه ظالم نیز به جای پرداختن تاوان کار از جیب خود، از سرزمین فلسطین هبه می‌کند.
حالا ما با فرض درست بودن ادعا و روایت صهیونیست‌ها از هولوکاست، دقیقا با تصور وحشتناک دو پدیده‌ای از توحش غیرانسانی رو‌به‌رو هستیم که صهیونیست‌ها با مستمسک قرار دادن این دو، یعنی، «نسل‌کشی و کوره آدم‌سوزی» قریب به 75 سال است که برای دردهای درگذشتگان خود دنبال مرهم و نسخه‌ای قابل قبول هستند و گوش دنیا را کر کرده‌اند که ما مظلوم این کره خاکی هستیم و همه باید به ما احترام بگذارند و بی‌برو برگرد هرچه ما بگوییم همان است و دیگر هیچ.
به اصطلاح معروف، بسیار خوب. جنابان صهیونیست و نتانیاهو و ارتش مثلا اسرائیل، قبول! شما مثلا مورد ظلم قرار گرفته‌اید و هیتلر و نازی‌ها به شما ظلم کردند و مصادیق ظلم هیتلر و نازی ها نیز نسل‌کشی و کوره‌سوزی بوده. اما پرسش مردم آزادیخواه جهان و ایران و مقاومت و حماس و مردم غزه که شما آنها را به نازیسم و فاشیسم متهم می‌کنید این است که می‌شود بفرمایید شما دقیقا، الان در غزه چه فعلی را در حال ارتکاب هستید؟
آیا مفهوم بمباران و موشک‌باران شبانه‌روزی و بی‌وقفه یک باریکه محدود و محصور و بی‌دفاع و بی‌رسانه و بی‌صدا، این نیست که شما دقیقا همان فعلی را مرتکب هستید که ادعا دارید هیتلر با شما انجام داده و نسل‌کشی کرده؟ آیا معنای کشتار حدود 10 هزار نفری در مدت حدود سه هفته چیزی جز نسل‌کشی است؟ آیا کشتار پرشمار کودکان، قریب به چهار هزار نفر در همین مدت کوتاه گویای جنایت جنگی و نسل‌کشی نیست؟ آیا اجبار به کوچ مردم غزه به سمت دیگر شهر و توأمان بمباران آنها و انهدام بیمارستان‌ها نامش جز نسل‌کشی است؟ آیا قطع کامل آب، برق، سوخت، اینترنت و حتی امدادرسانی چیزی جز نسل‌کشی معنای دیگری دارد؟ آقای نتانیاهو، مطابق آمارهای ارائه شده منابع خودتان اگر اصل موضوع و آمار ارائه شده را درست فرض کنیم؛ این‌گونه است که از سال 1941 تا 1945 قریب به شش میلیون یهودی توسط حکومت نازی کشته شده‌اند و شما مجبور به کوچ شدید؛ حالا با در نظر گرفتن این حجم از کشتار اهالی غزه در مدت کمتر از یک ماه فکر می‌کنید برای این اقدام شما می‌شود چیزی جز نسل‌کشی نامگذاری کرد؟ و البته بماند که هیتلر خانه‌های شما را بر سرتان خراب نمی‌کرد.
شما کیفیت نسل‌کشی با کوره‌های آدم‌سوزی را خیلی به شدت یاد می‌کنید و همیشه نقطه فوران مظلومیتتان است که آن را سند جنایت هیتلر معرفی می‌کنید؛ سؤال مهم این است که وقتی شما در مدت کمتر از 10 روز به میزان حدود شش تن بمب و موشک روی سر مردم غزه می‌ریزید و با تمام توان نظامی از زمین و دریا و هوا با تسلیحات متعارف و نامتعارف حمله می‌کنید و هیچ حدود و مرزی برای کشتار و ویرانی قائل نیستید؛ در نهایت آیا نمی‌توان گفت که شما عینا و ‌ای بسا که بدتر از کوره‌های آدم‌سوزی را شبیه‌‌سازی می‌کنید؟
و آقای نتانیاهو و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها و سازمان‌های حقوق بشر و مهد دموکراسی و آمریکا، اگر هولوکاست مورد ادعای اشغالگران فلسطین افسانه و داستان است چرا در پی آن برای یهودیان امتیاز و ارزش قائل شدید و هزینه آن را از جیب فلسطینیان پرداخت می‌کنید و اگر نظرتان افسانه نیست و واقعیت است؛ پس با کدام وجدان انسانی کاری را می‌کنید که خودتان از آن فرار کردید؟
موضوع مهم و قابل توجه در میان وجود و عدم وجود حقیقت هولوکاست، اتفاق مهاجرت است که با هر منطق قابل قبول و یا غیر قابل قبول صهیونیست‌ها به سرزمین فلسطین کوچ کردند یا کوچ داده شده‌اند و استدلال حاکم بر این مهاجرت عدم امکان زندگی بود و بازگشت به سرزمین یهود!
حال سؤال بزرگ‌تر این است که با این هولوکاست واقعی که شما برای مردم غزه رقم زدید، با وجود آنکه آنها در سرزمین واقعی خود قرار دارند؛ اگر بنا به مهاجرت باشد که شما نیز اصرار بر آن دارید؛ آیا اروپا حاضر است یک منطقه و یک کشور برای فلسطینیان در نظر بگیرد و آنها را بپذیرد؟ به هر حال هولوکاست، هولوکاست است چه در غزه و باز هم چه در غزه...

 

* عزیزالله محمدی (امتدادجو)

منبع: کیهان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi