شناسه خبر : 105408
شنبه 20 آبان 1402 , 12:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را آتش بزنید

در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را آتش بزنید

شهید مدافع حرم نوید صفری در وصیت‌نامه‌اش نوشته بود: «بدانید و بدانید و بدانید که دشمن واقعی اسلام ناب محمدی(ص) و دین مرتضی علی(ع) کسی نیست به غیر آمریکای فریبکار که ذهن جوانان و گاهی کهنسالان ما را به غارت برده و اسیر مکرهای خود می‌کند.

در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را آتش بزنید

 شهید مدافع حرم نوید صفری، در تاریخ 16تیر سال ۱۳۶۵ در استان تهران دیده به جهان گشود. وی سال 95 ازدواج کرد و خطبه عقد وی بر سر مزار شهدا خوانده شد.

شهید صفری که تاب دیدن جنایات داعش و حامیانش را نداشت، برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و برای انجام عملیات مستشاری سه ماهه عازم سوریه شد. وی 18 آبان سال 96 با جدا شدن سر از تنش در دیرالزور به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم نوید صفری در وصیت‌نامه‌اش نوشته بود: «بدانید و بدانید و بدانید که دشمن واقعی اسلام ناب محمدی(ص) و دین مرتضی علی(ع) کسی نیست به غیر آمریکای فریبکار که ذهن جوانان و گاهی کهنسالان ما را به غارت برده و اسیر مکرهای خود می‌کند. آری آمریکا با تمام پوشالی بودن خود، برای بعضی افراد بت اعظم شناخته شده و مانند پیروان دجال، چشم بسته و بی‌خرد دنباله‌روی آن هستند. خدایا! هرچه زودتر سایه این دجال‌های حیله‌گر و منافق و چندروی آمریکا و اسرائیل را از زمین برکن.

از شما می‌خواهم در مراسمات من، به‌خصوص تشییع من پرچم آمریکا را به آتش بکشید و مرگ بر آمریکا بگویید تا کمی آرام شوم و زیر جنازه من بلند الموت لآمریکا بگویید. خدا رحمت کند آیت‌الله مشکینی را که می‌گفت یک مرگ بر آمریکا ثوابش از نماز کمتر نیست. بگذارید دنیا بفهمد که ما عالم به عمل خود و جنایت آمریکایی‌ها هستیم و مانند کبک نیستیم و می‌دانیم ظهور حضرت حجت(عج) به دست چه کسانی به تاخیر می‌افتد.»

منبع: جهان نیوز
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi