شناسه خبر : 105896
شنبه 04 آذر 1402 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدارباایثارگران عجب‌شیر توسط سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی

فاش نیوز - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی در ادامه فرآیند نظارت میدانی بر ادارات شهرستانی و در دهمین گام، به عجب شیر سفر کرد و با برگزاری جلسات و دیدارهای کاریِ مختلف، در جریان عملکرد رئیس و کارکنان اداره بنیاد این شهرستان قرار گرفت.
 
بازدید از اداره عجب‌شیر توسط سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی
به گزارش ایثار، علی اکبر سلمانی به همراه رحمان اصلی‌زاده معاون تعاون و امور اجتماعی و حسین نوزاد معاون بهداشت و درمان بنیاد آذربایجان‌شرقی، در بدو ورود به عجب‌شیر مورد استقبال حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ابوالحسنی رئیس بنیاد این شهرستان قرار گرفت.
وی سپس از بخش‌های مختلف بنیاد عجب‌شیر بازدید کرد و در گفت وگو با کارشناسان هر بخش  گزارش پرسنل این اداره در خصوص خدمت رسانی به جامعه معزّز ایثارگری شهرستان را دریافت کرد. 
جلسه ارزیابی عملکرد بنیاد عجب‌شیر نخستین جلسۀ کاری سلیمانی در این سفر بود که در آن معاونان بنیاد استان نتایج نظارت ستادی را ارائه کردند و حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسنی، رئیس بنیاد عجب‌شیر نیز به ارائۀ گزارش عملکرد بخش‌های مختلف اداره تحت مدیریتش پرداخت. در انتهای این جلسه سرپرست بنیاد استان ضمن جمع‌بندی مباحث، رهنمودها و پیشنهادهایی را برای ارتقای کیفی و کمی عملکرد بنیاد عجب‌شیر مطرح کرد. 
سلمانی در خلال برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد بنیاد عجب‌شیر و هنگامی که از درخواست ایثارگران مراجعه‌کننده به این اداره برای دیدار با او مطلع شد، با آنان ملاقات و در فضای صمیمی گفت و گو کرد.
وی، در جلسه گفت‌و‌شنود صمیمی با پرسنل شاغل در بنیاد عجب‌شیر شرکت کرد. سلمانی در این جلسه با توضیحات و گزارش پرسنل شاغل به خدمت در بنیاد عجب شیر، از جزئیات فعالیت‌ها و اقدامات بخش‌های مختلف این اداره آگاه شد و سپس انتظارات خود از آنان در دوره جدید مدیریتی بنیاد استان آذربایجان‌شرقی را مطرح کرد. سلمانی در پایان این جلسه زمانی را هم برای دیدار خصوصی پرسنل، اختصاص داد و هر یک از همکاران بنیاد عجب‌شیر که متقاضی چنین دیداری بودند، جداگانه با سلمانی گفت‌وگو کرده و به طرح مشکلات خود پرداختند
دیدار با جعفر قادری فرماندار عجب شیر دیگر برنامه سفر سرپرست بنیاد استان  آذربایجان شرقی به این شهرستان بود. در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف از جمله تامین مسکن، تسهیلات و اشتغال ایثارگران عجب شیر بحث‌ و تبادل‌نظر شد.
سلمانی بعد از این جلسه کاری، عازم روستای شیشوان عجب شیر شد و در این روستا به صورت جداگانه با دو عضو معزّز جامعۀ ایثارگری دیدار و گفت وگو کرد. حضور در منزل شهید «بهرام تیموریان» و تکریم والدین این شهید والامقام و ملاقات با جانباز سرافراز 55درصد «بهرام عصرآهن» و تجلیل از او و خانواده اَش این دو دیدار بودند.
سلمانی سپس به عجب‌شیر بازگشت و در منزل شهید «قربان نجفی» حاضر شد و در فضایی صمیمی با همسر بزرگوار و دیگر اعضای خانواده این شهید والامقام دیدار کرد و با اهدای لوحی از صبوری و مقاومت ایشان تجلیل بعمل آورد.
سلمانی در واپسین برنامه سفر به عجب‌شیر از واحد تولیدیِ در دست ساختِ جانباز سرافراز 30درصد «پرویز درختی» در ناحیه صنعتی خضرلو این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات و موانع تکمیل این پروژه صنعتی قرار گرفت. قرار است در این واحد تولیدی که به علت مشکلات بانکی و تامین نقدینگی با توقف عملیات احداث مواجه شده، «گرانول چوب پلاست» تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی شود. رایج‌ترین کاربرد این محصول در صنعت ساخت و ساز بوده و غالباً از آن که یک محصول صادراتی است، برای استفاده در نمای ساختمان ها استفاده می شود. سلمانی بلافاصله بعد از این بازدید، عجب‌شیر را به مقصد تبریز ترک کرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi