شناسه خبر : 105995
دوشنبه 06 آذر 1402 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر دراصفهان

فاش نیوز - جلسه رسیدگی به مسائل مرتبط با طلاب شاهد و ایثارگر با حضور نماینده ولی فقیه، امام جمعه و مدیریت حوزه علمیه اصفهان و مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و جمعی از مسئولان حوزوی و بنیاد در مرکز حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.
 
بررسی ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر در دیدار مدیر کل آموزش بنیاد با  نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان
به گزارش ایثار، جلسه رسیدگی به مسائل مرتبط با طلاب شاهد و ایثارگر با حضور آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد،  نماینده  ولی فقیه، امام جمعه و مدیریت حوزه علمیه اصفهان و حجت‌السلام‌و‌المسلمین دکترهاشم صابریان، مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران،  مسعود احمدی‌نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و جمعی از مسئولان حوزوی  و بنیاد در مرکز حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین دکترصابریان، هدف از برگزاری این جلسه را بررسی وضیعت تحصیلی طلاب شاهد و ایثارگر و پیگیری ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر  اصفهان عنوان کرد و گفت: در سال‌های گذشته  به بخش طلاب بر خلاف نگاه راهبردی حضرت امام(ره) توجه چندانی نشده است و ما باید از ظرفیت طلاب شاهد و ایثارگر در امور فرهنگی، تربیتی دانش‌آموزان و دانشجویان  شاهد و ایثارگر استفاده کنیم.
دکترصابریان افزود: برنامه معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد برای طلاب شاهد و ایثارگر این است که یک حوزه علمیه استاندارد و در شان ایثارگران در استان اصفهان که طلاب شاهد و ایثارگر قابل ملاحظه ای دارد ایجاد شود.
مدیرکل آموزش بنیاد خاطرنشان‌کرد: تاسیس حوزه علمیه شاهد و ایثارگر با بکار‌گیری اساتید طراز اول استان اصفهان و حمایت‌های مادی و معنوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیریت حوزه علمیه اصفهان گامی اساسی در راستای ارتقای علمی فرهنگی جامعه هدف و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت نیروهای متخصص و متعهد و انقلابی است.
آیت‌الله  سیدیوسف طباطبایی‌نژاد  نماینده ولی فقیه، امام جمعه و مدیریت حوزه علمیه اصفهان ضمن خرسندی از تشکیل این جلسه گفت: حوزه علمیه اصفهان آمادگی کامل درجهت حمایت از طلاب شاهد وایثارگر و ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر را دارد و وظیفه خود می‌داند که از سرمایه‌های اجتماعی نظام جمهوری اسلامی به نحو مطلوب حمایت نماید.
مسعود احمدی‌نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و جمعی از مسئولان حوزوی و بنیاد نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مرتبط با طلاب شاهد ایثارگر و ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر بیان کردند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi