شناسه خبر : 106231
یکشنبه 12 آذر 1402 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشتغال ایثارگران نمی‌تواند تنها به بخش دولتی وابسته باشد

فاش نیوز - محمدزاده دغدغه اشتغال را همچنان از مسائل بزرگ بنیاد برشمرد و گفت: اشتغال ایثارگران نمی‌تواند تنها به بخش دولتی وابسته باشد لذا با تسهیلاتی که وجود دارد زمینه لازم برای ورود به بخش خصوصی نیز فراهم است.

کد خبر: ۶۳۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 02December 2023
 

اشتغال ایثارگران نمی‌تواند تنها به بخش دولتی وابسته باشدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «قاسم محمدزاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی امروز (شنبه) در جمع کارکنان شاغل در واحد اشتغال اداره کل و شهرستان‌های تابعه اظهار داشت: کارکنانی که در حوزه اشتغال مشغول فعالیت هستند باید به اهمیت کاری که انجام می‌دهند اشراف کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: اقدام به موقع و بهنگام در این حوزه می‌تواند دغدغه و مشکل بزرگی از خانواده‌های ایثارگران را رفع نمایید و همینظور ممکن است تعلل و قصور در این بخش باعث تضییع حقوق ایثارگران عزیز شود لذا واحد اشتغال، واحد بسیار حساسی است و قصور یا تعلل در این بخش پذیرفتنی نیست البته اطلاع دارم که همکاران پر تلاش ما با جدیت در این بخش مشغول فعالیت هستند و قطعا اجازه نخواهند داد حقی از ایثارگران ضایع شود.

قاسم محمدزاده دغدغه اشتغال را همچنان از مسائل بزرگ بنیاد برشمرد و گفت: اشتغال ایثارگران نمی‌تواند تنها به بخش دولتی وابسته باشد لذا با تسهیلاتی که وجود دارد زمینه لازم برای ورود به بخش خصوصی نیز فراهم است و معاونت تعاون و حوزه اشتغال علاوه بر اعطای تسهیلات، خوشبختانه معاونت تعاون و حوزه اشتغال علاوه بر اعطای تسهیلات، نسبت به مشاوره‌های مورد نیاز و مهارت‌آموزی ایثارگران نیز جدیت لازم را دارد.

مدیرکل بنیاد خراسان شمالی تلاش کارکنان حوزه اشتغال در جذب اعتبارات مربوط به تسهیلات تبصره ۱۶ را شایسته تقدیر دانست و گفت: باید به این تلاش‌ها استمرار داده شود تا در صورت ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ دچار کندی یا تعلل نشویم و اجازه ندهیم حتی یک مورد از تسهیلات مربوط به اشتغال‌زایی برگشت بخورد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در پایان این نشست از شهرستان‌های مانه و سملقان، جاجرم و گرمه به دلیل جذب ۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغال‌زایی سال ۱۴۰۱ تجلیل کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi