شناسه خبر : 106337
سه شنبه 14 آذر 1402 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زندگی‌نامه و وصایای شهدا نسخه نجات‌بخش جامعه است

فاش نیوز - سردار «اهوازیان» زندگی‌نامه و وصایای شهدا را نسخه نجات‌بخش جامعه دانست و گفت: سبک زندگی شهدایی باید در جامعه پیاده‌سازی شود و این مهم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تحقق می‌یابد.

کد خبر: ۶۳۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ - 05December 2023
 

زندگی نامه و وصایای شهدا نسخه نجات بخش جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالفتاح اهوازیان» فرمانده دوران دفاع مقدس در مراسم یادواره ۱۴۶ شهید بندپی غربی و ۴۶ شهید آموزشگاه نظامی المهدی بندپی بابل با تأکید بر لزوم بازخوانی معارف دینی و معرفتی انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: جوانان امروز تشنه معرفت شهدایی هستند.

وی زندگی نامه و وصایای شهدا را نسخه نجات بخش جامعه دانست و افزود: سبک زندگی شهدایی باید در جامعه پیاده سازی شود و این مهم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تحقق می‌یابد.

سردار اهوازیان گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد.

وی با بیان اینکه پیام شهدا استقامت و پایداری در راه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: آرمان شهدا حفظ نظام ولایی و دفاع از رهبر معظم انقلاب اسلامی است که همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا و پایبند به آرمان‌های شهدا باشیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: ایران به برکت هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و خون مقدس شهدا به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است و باید اذعان داشت که رزمندگان حماس و یمن با الگوگیری از رزمندگان ایران در برابر استکبار و صهیونیسم ایستاده‌اند.

سردار اهوازیان افزود: امروز نقطه امید حق طلبان جهان، ایران است و ایران درس مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان را به جهانیان آموخت.

وی با بیان اینکه با وقوع انقلاب بزرگ دشمن نسبت به ایران خشم و غضب پیشه کردند، اذعان داشت: کینه استکبار از انقلاب ایران به حدی است که آن‌ها لحظه‌ای دست از توطئه علیه ایران بر نمی‌دارند.

سردار اهوازیان ادامه داد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه نظام و جوانان دانست.

وی به اهمیت انتخابات اسفندماه اشاره کرد و افزود: هر رأی مردم تیری برقلب دشمنان نظام اسلامی است.

سردار اهوازیان با اشاره به گفتمان مقاومت بیان کرد: گفتمان مقاومت را شهید سلیمانی نهادینه کرد و در انتخابات باید به کسی رأی داد که به مکتب قاسم سلیمانی نزدیک‌تر باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi