شناسه خبر : 107149
سه شنبه 12 دي 1402 , 11:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار شهردار و مدیرکل بنیاد اردبیل با جمعی از ایثارگران

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با همراهی شهردار اردبیل، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل انجام شد، حماسه‌آفرینی جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس را مرهون قدرت ایمان و لایتمداری آنان دانست.
 
شهدا و جانبازان با قدرت ایمان و ولایتمداری حماسه‌سازی کردند
به گزارش ایثار، داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با همراهی صفری شهردار اردبیل با جانبازان گرانقدر «میرحیدر هاشمی»، «دلاور نجفی»، «سید حسین رفیعی»، «عبدالرضا قاسمی» و «رسول ایزدی منش» دیدار کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این دیدارها ضمن تجلیل از صبر و پایداری جانبازان گرانقدر، حماسه‌آفرینی جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس را مرهون قدرت ایمان و لایتمداری آنان دانست و جانبازان غیور را در ولایتمداری و بصیرت الگویی برای نسل‌های جدید دانست.
نوری افزود: جانبازان گرانقدر غیورمردانه در میادین ستیز حق علیه باطل جنگیدند و به دلیل قدرت ایمان و تبعیّت از رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، عزّت و اقتدار روزافزون برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.
صفری شهردار اردبیل نیز در این دیدارها ضمن تأکید بر تکریم ایثارگران در جامعه گفت: قشر معزّز ایثارگران دِین بزرگی بر گردن مردم و مسئولان نظام دارند و ما باید همواره در راستای حمایت از این عزیزان و رفع مشکلات آنان قدم برداریم.
در ادامه دیدارهای طرح سپاس استان اردبیل، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با همراهی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مدیرکل نوسازی مدارس استان با خانواده شهید والامقام معصومی دیدار کردند. 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به سالگرد حماسه نهم دی، شهدای معظم و خانواده‌های شهدا را بهترین نمونه‌های بصیرت و اسوه میثاق با ولایت دانست و تصریح کرد: زمانی که رژیم منحوس بعثی به مرزهای ایران اسلامی تجاوز کرد، شهدای معظم با بصیرت سیاسی و اجتماعی والای خود، در میدان حاضر شده و فتنه استکبار جهانی علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را خنثی نمودند و این موضوع بیانگر بصیرت بالا و آگاهی و دشمن‌شناسی شهدای معظم بود.
منتظر، فرزیند شهید معظم و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و همچنین مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز در سخنانی جداگانه بر ضرورت تکریم ایثارگران در جامعه اسلامی تأکید کردند و این عزیزان را صاحبان واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد کردند.
گفتنی است، ولی‌نژاد معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و فتحی رئیس اداره پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد ستاد اردبیل در این دیدارها حضور داشتند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi