شناسه خبر : 107219
پنجشنبه 14 دي 1402 , 09:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با صدور بیانیه ای

تشکل‌های ایثارگران جنایت عوامل صهیونیست‌ها بر سر مزار سردار دل‌ها را محکوم کردند

جبهه مقاومت که در برابر داعش و پدرخوانده مشترک آن اسرائیل و آمریکای جنایتکار، با خون شهید سلیمانی به اوج اقتدار خود رسیده است و روشنی‌بخش راه مبارزان...

فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی کرمان در مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرد.

«یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ»

یک بار دیگر دست جنایتکاران خبیث حادثه ای خونبار را بوجود آورد و دهها نفر از هم‌وطنان مسلمان را به شهادت رسانده و ده‌ها نفر را مجروح کرد.
این اتفاق صفحه ای دیگر از کتاب قطور جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و شاخه ای از شجره خبیثه استکبار جهانی، به سرکردگی آمریکای خونخوار است.
دستی که امروز این جنایت را در مراسم سالگرد سردار شهید سلیمانی مرتکب شد، همان دستی است که سردار دل‌ها را به شهادت رساند و آن دست، همان دستی است که شهید سیدرضی موسوی و سران حماس را به خاک و خون کشید.

جبهه مقاومت که در برابر داعش و پدرخوانده مشترک آن اسرائیل و آمریکای جنایتکار، با خون شهید سلیمانی به اوج اقتدار خود رسیده است و روشنی‌بخش راه مبارزان حق و حقیقت شده، به گونه ای که این قاتلان بالفطره توان دیدن آن را نداشته و سعی در خاموش کردن آن دارند، اما غافل از آن که نه تنها نور خدا خاموش شدنی نیست، بلکه فروزان‌تر از گذشته خواهد شد.  

رژیم منحوس و بی ریشه اسرائیل و پدر ناخلف آن آمریکای جنایتکار که در میدان مبارزه حریف مقاومت فلسطین نشده و علیرغم به قتل رساندن زنان و کودکان فلسطین به اهداف نظامی خود نرسیدند، برای توجیه ساکنین غاصب خود در ادامه جنگ از یک سو دست به ترورهای هدفمند و از سوی دیگر اقدام به ترور کور می نمایند.

ماشین جنگی و سلاح و مهمات غیر متعارف نتوانسته سران جانی اسرائیل را از منجلابی که گرفتار آن هستند نجات دهد و کشتار دیوانه وار سران این رژیم بی هویت و منحوس ناشی از استیصال و شکست آنهاست که همین امر موجب سرخوردگی سران سیاسی و نظامی آن و رسوایی در میان مردم آزاده دنیا شده است.

شبکه ملی ایثارگران ضمن محکوم کردن این حادثه تلخ و تاکید بر شناسایی و مجازات عوامل آن، شهادت شهیدان این حادثه به پیشگاه امام زمان حضرت ولیعصر(عج) و محضر مقام معظم رهبری حضرت آیه العظمی امام خامنه‌ای "مد ظلله العالی" و خانواده‌ و وابستگان تبریک و تسلیت عرض نموده و غفران الهی و علو درجات را از خداوند متعال برای شهدای حادثه تروریستی کرمان و سلامتی عاجل برای مجروحین را مسألت دارد.

شبکه ملی ایثارگران

۱۳/ ۱۰ /۱۴۰۲

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi