شناسه خبر : 107320
دوشنبه 18 دي 1402 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از صبح امروز در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر:

مسابقات وزنه برداری جانبازان و فرزندان ایثارگران آغاز شد

هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری وزنه برداری جانبازان و فرزندان ایثارگران کشور از امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه لغایت روز پنجشنبه ۲۱ دی در استان مازندران و شهر رامسر برگزار می شود.

فاش نیوز - مسابقات قهرمانی کشوری وزنه برداری جانبازان و فرزندان ایثارگران کشور از امروز آغاز خواهد شد.
به گزارش فاش نیوز هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری وزنه برداری جانبازان و فرزندان ایثارگران کشور از امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه لغایت روز پنجشنبه ۲۱ دی در استان مازندران و شهر رامسر برگزار می شود.
این مسابقات به همت اداره کل تربیت بدنی و اموراردویی بنیاد شهید و امورایثارگران و با مشارکت فعال اداره کل بنیادشهید استان مازنداران اجرا خواهد شد.

بنا بر این گزارش این دوره از مسابقات در سه گروه "جانبازان دارای کلاسبندی پزشکی" ، "جانبازان ویژه (سالم تن)" و فرزندان ایثارگران (فرزندان شهدا، جانبازان و جانبازان متوفی بالای ۲۵٪ و فقط در رشته پرس سینه (پاورلیفتینگ) برای ۳ گروه برگزار می شود

این گزارش می افزاید تعداد ورزشکاران گروه جانبازان دارای کلاس بندی ۵۹ نفر، گروه جانبازان سالم تن ۷۳ نفر و گروه فرزندان ایثارگر ۵۴ نفر (جمعا ۱۸۶ ورزشکار ) می باشد که از 16 استان کشور برای شرکت در این مسابقات به شهر رامسر در مازندران اعزام شده اند.

طبق برنامه قرار است از صبح امروز دوشنبه و فردا سه شنبه ابتدا جانبازان در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت بپردازند و سپس روز چهارشنبه فرزندانِ ورزشکار ایثارگران برای کسب عناوین برتر زیر نظر داوران ممتاز و بین المللی ایرانی به روی تخته بروند.

نتایج مسابقات در گزارش بعدی به اطلاع خواهد رسید.

اینستاگرام
سلام خدمت همه
من واقعا با دیدن این متن دلم شکست تو متن بالا دیدم نوشته فرزندان جانباز بالای ۲۵ درصد واقعا دلم براشون سوخت یعنی زیر ۲۵ درصد حتی تو ورزشی هم نمیتونن شرکت کنن؟!!
من خودم فرزند جانباز ۷۰ درصدم ولی واقعا این تاسف اوره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi