شناسه خبر : 107429
شنبه 23 دي 1402 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد استان البرز آسمانی شد

"فرج اله فتحی" جانباز ۷۰ درصد و از یادگاران دوران دفاع مقدس از استان البرز، پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به مقام شهادت نائل شد.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس استان البرز، پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی، دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70درصد «فرج اله فتحی» به خیل شهدا پیوست

 "فرج اله فتحی" جانباز 70 درصد و از یادگاران دوران دفاع مقدس از استان البرز، پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به مقام شهادت نائل شد.
پیکر این جانباز شهید بعدازظهر روز 20 دی ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و اقشار مختلف مردم تشییع و روز پنج شنبه 21 دی‌ماه در بهشت‌زهرا(س) تهران به خاک سپرده شد.
گفتنی است جانباز شهید «فرج اله فتحی» متولد اول فروردین‌ماه سال 1346، هجدهم فروردین‌ماه سال 1365 در عملیات والفجر 8 در فاو براثر اصابت ترکش مدال پرافتخار ایثار و جانبازی را بر گردن آویخت.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi